SaxForumMeeting 2012

Started by JR, 20 February 2012, 17:56:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sebo

Quote from: "Zoot"tja,......   wij hebben hier niet zoiets als Borse Bollen, Arhemse Meisjes of Deventer Koek........    wij hebben Winschoter CitroenBallen......     :?   ben bang dat ik cake moet bakken.......   :?

Groninger koek valt vast ook wel in de smaak   ;-)
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

Zoot

Quote from: "Sebo"Groninger koek valt vast ook wel in de smaak   ;-)  :smt078
Wordt vervolgd.....
en en en???  zo rond half 8 weg???

zomertje

Voor wie het leuk vind voor zichzelf of als kado voor iemand anders: ik verkoop verjaardagskalenders met zelfgemaakte kattentekeningen. Net als ons belgje ben ik iets voor mijzelf aan het opstarten :) En als je er eentje zou willen en ik kan hem zondag voor je meenemen naar de meeting dan scheelt dat flink in verzendkosten :)

Mijn site met al mijn werk:
//http://dekleinekunstenaar.nl

(als deze schaamteloze reclame niet mag, dan ren ik zondag hard weg, goed?  :lol: )
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Sebo

Quote from: "Zoot"en en en???  zo rond half 8 weg???

Helaas :(  :cry:

Het zou alleen kunnen als ik met een collega ruil, en dan de nacht van 21 op 22 april zou gaan werken  :?  :?  :?

En dat trek ik echt niet   :x

Hopelijk volgend jaar

Sebo
Tenor Dolnet Belair verzilverd 41******
Brillhart ebolin special/ rico royal

JR

Quote from: "zomertje"Voor wie het leuk vind voor zichzelf of als kado voor iemand anders: ik verkoop verjaardagskalenders met zelfgemaakte kattentekeningen. Net als ons belgje ben ik iets voor mijzelf aan het opstarten :) En als je er eentje zou willen en ik kan hem zondag voor je meenemen naar de meeting dan scheelt dat flink in verzendkosten :)

(als deze schaamteloze reclame niet mag, dan ren ik zondag hard weg, goed?  :lol: )

Je weet het: commerciele instellingen horen extra bij te dragen aan de onkosten . . .

Dat kost je minstens een zelfgebakken cake!!  :lol:
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

zomertje

Quote from: "JR"
Quote from: "zomertje"Voor wie het leuk vind voor zichzelf of als kado voor iemand anders: ik verkoop verjaardagskalenders met zelfgemaakte kattentekeningen. Net als ons belgje ben ik iets voor mijzelf aan het opstarten :) En als je er eentje zou willen en ik kan hem zondag voor je meenemen naar de meeting dan scheelt dat flink in verzendkosten :)

Je weet het: commerciele instellingen horen extra bij te dragen aan de onkosten . . .

Dat kost je minstens een zelfgebakken cake!!  :lol:
Hihi, als ik dat goed zou kunnen en de energie zou hebben.... naja, ik heb me al weer opgeofferd om de fanfare aan te vullen zaterdag dus ben bang dat er geen baktijd is.... na zoiets ben ik gesloopt...
Heer van Stand: Selmer SA80 II Tenorsax | Kroegtoeter: Yamaha YTS 275 Tenorsax | Meneer kn0r: Yanagisawa 901 Baritonsax *blingbling*

Maaarten

ik kom helaas niet. (lekker op tijd gemeld) heb ook iets van de muziek op die dag plus nogal wat bezigheden.

JR

Quote from: "Maaarten"ik kom helaas niet. (lekker op tijd gemeld) heb ook iets van de muziek op die dag plus nogal wat bezigheden.

Zjammer . . ., wij doen ook iets met muziek en mooie instrumenten dat er zijn . . . =D>
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

SAXHengelo

Ja !!!!

Definief  Ik ben erbij !!!!

groeten en tot dan !!!

CynthiaM

En ik weet juist weer niet of ik kan komen (terwijl ik had aangegeven te komen),
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

Rmc

Is er op de locatie in Utrecht parkeergelegenheid? gratis of betaald?
gr Ruud van Korven
Tenor: Yanagisawa t992, Theo Wanne Ambika 7*, Rigotti Gold jazz Cut 2,5
Alt: Conn 6M ladyface 1937, Theo Wanne Durga 8, Rigotti gold jazz cut 2,5

JR

Quote from: "SAXHengelo"Ja !!!!

Definief  Ik ben erbij !!!!

groeten en tot dan !!!

Mooi, tot zondag!

JR

Quote from: "Rmc"Is er op de locatie in Utrecht parkeergelegenheid? gratis of betaald?
gr Ruud van Korven

Ja, veel parkeerplek en gratis in de wijk en op het terrein van de muziekzaal!

JR

Voor alle duidelijkheid,

Iedereen is welkom!
Je hoeft echt niet de poll te hebben ingevuld,
als je zondagmorgen denkt: "kom, ik ga",
dan ben je van harte welkom

Zoot

WAKKERRRRrrrrrrrrrr  worden !!!!!    :?  :roll:  :lol: eh,...

oja SAXFORUMMEETING vandaag

Tot zo :lol: