0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
voor alt heb ik in de aanbieding, een Meyer 7 medium chamber. Heeft gebruikssporen maar speelt nog steeds te gek. voor 4 tientjes istie van jou! Inclusief meyer binder en dop. Voor een meerprijs van 25 euro krijg je de vergulde Francois Louis Ultimate rietenbinder erbij.
Quote from: "saxy-benny"voor alt heb ik in de aanbieding, een Meyer 7 medium chamber. Heeft gebruikssporen maar speelt nog steeds te gek. voor 4 tientjes istie van jou! Inclusief meyer binder en dop. Voor een meerprijs van 25 euro krijg je de vergulde Francois Louis Ultimate rietenbinder erbij.Hoi bennyIk heb interesse. maar dan wil ik hem eerst geprobeerd hebben. Helaas wonen we niet zo dicht bij elkaar. Vermoedelijk moet ik zondag 25 maart naar Rotterdam; dan zou ik evt. langs kunnen komen.
Quote from: "CynthiaM"Quote from: "saxy-benny"voor alt heb ik in de aanbieding, een Meyer 7 medium chamber. Heeft gebruikssporen maar speelt nog steeds te gek. voor 4 tientjes istie van jou! Inclusief meyer binder en dop. Voor een meerprijs van 25 euro krijg je de vergulde Francois Louis Ultimate rietenbinder erbij.Hoi bennyIk heb interesse. maar dan wil ik hem eerst geprobeerd hebben. Helaas wonen we niet zo dicht bij elkaar. Vermoedelijk moet ik zondag 25 maart naar Rotterdam; dan zou ik evt. langs kunnen komen.Ha cynthia, voor welk mondstuk zou je interesse hebben?