Irene Roelands stelt zich voor

Started by Roelands, 16 March 2012, 18:43:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roelands

Hai
Ik speel geen saxofoon maar bastrombone en speel in de enige vrouwenbigband van ~nederland Duchess of Swing.
Wij zijn op zoek naar een lead sax.....ben je geïnteresseerd laat het me weten. :D

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Zoot

Quote from: "Roelands"Wij zijn op zoek naar een lead sax.....

Gezien de rubriek "Even Voorstellen" stel ik voor dat je dat in een andere rubriek doet. Ik kan me voorstellen dat de rubriek "Even Voorstellen" van SaxForum, hét Forum voor de SaxoFonist voor SaxForum Leden zijn die, zo kan ik me voorstellen, SAX SPELEN en zich voorstellen. Voor ZOEKEN zou ik voorstellen om even iets in ZOEKERTJES te plaatsen.

(ik kan me even voorstellen dat ik voor mijn beurt spreek en dan stel ik voor dat dit bericht even verwijderd wordt)

JR

Leuk Irene, een all- female Big Band.

Waar treden jullie zoal op?

en welkom natuurlijk!
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Roelands

Bedankt voor jullie reacties.
groet
Irene

Willem

Hoi Irene,

Bastrombone, (ook) COOL!  8)

Hoe dan ook, welkom!

Gr.  
Willem
Dolnet Paris  tenor    + Dukoff mondstuk  + Rico / LaVoz riet
Schenkelaars bariton + King of Yanagisawa mondstuk + Rico / LaVoz riet

drietenor

Quote from: "Roelands"Wij zijn op zoek naar een lead sax.....ben je geïnteresseerd laat het me weten. :D

8)  8)  8) Welkom in dit toeterforum met je bastrombone 8)  8)  8)

Verder denk ik dat lood niet geschikt is om saxofoons van te maken, een beetje in het soldeer kan wel, maar een hele sax van dat zware materiaal :?:
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810