Klinkt opzich wel goed, maar om even wat opnamekundige opbouwende kritiek te geven

:
-Je gebruikt veel te veel galm ten opzichte van de backingtracks, dat klinkt al snel als een "goedkope" manier om een opname op te krikken en doet gewoon afbreuk aan je toch wel redelijk goede opname.
-Esperimenteer eens met mic-opstelling, in het filmpje not over you zie ik dat je de mic vooral in de beker gericht hebt. Hij moet huist tussen de beker en de kleppen van je linkerhand in gericht worden. Zo heb je een meer optimale mix van laag uit de beker en hoog bij je linkerhand vandaan.
-Bij price tag heb ik het idee iets van clipping te horen, neem dus liever iets minder hard op, de apparatuur is tegenwoordig dermate goed dat je niet perse zo luid mogelijk op hoeft te nemen om ruis uit de weg te gaan.
-Je hebt de sax helemaal links gepand (bij you give me... in ieder geval), dat klinkt erg vermoeiend om iets wat centraal staat keihard aan slechts één kant te horen. Zang en solo-instrumenten altijd vol in het midden pannen.
-Wat voor audiointerface en bewerkingssoftware gebruik je?
Qua spelen nog de opmerking dat je veel noten aanzet die juist wat meer gebonden mogen, klinkt een beetje houterig zo namelijk. Ook is er wel veel leuker repertoire te spelen wat meer op sax gericht is, van deze drie vind ik eigenlijk alleen not over you passen voor sax. Deze is dan ook het beste gemixed van de drie vind ik. Price tag is duidelijk wat te laag om lekker op tenor te kunnen spelen, zou je eventueel nog een octaafje hoger kunnen spelen. Bij You give me... stem je niet helemaal met de backing track.
Maar welkom op dit forum en tof dat je hier je opnames durft te posten en om kritiek durft te vragen!!