Author Topic: Clinic met Benjamin Herman  (Read 4232 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
Clinic met Benjamin Herman
« on: 12 April 2012, 09:47:17 »
Op donderdag 3 mei, 's avonds, geeft Benjamin Herman een clinic bij Terpstra Muziek in Lijnden (= tikkie west van  Amsterdam, bij Badhoevedorp)

Meer info en opgeven  HIER
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Offline CynthiaM

• Member
  • *
Re: Clinic met Benjamin Herman
« Reply #1 on: 12 April 2012, 10:18:18 »
bedankt voor de tip; ik heb mij gelijk aangemeld.
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

Offline niesten

• Donateur
  • **
    • http://www.ronits.nl
« Reply #2 on: 12 April 2012, 12:08:13 »
Tnx voor de tip!!

Ga proberen mij "3 dagen Den Haag" (voor werk) die week zodanig te plannen, dat ik donderdag in Den Haag werk en dus enigszins in de buurt ben (vanuit Z-Limburg is het toch wel een behoorlijk end naar Amsterdag voor een clinic....).

Groeten,
Roger

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #3 on: 12 April 2012, 12:36:59 »
Lijkt me leuk Roger, even nog wat extra info die ik kreeg:

Quote from: "Terpstra Muziek"
"Even voor alle duidelijkheid, om eventuele teleurstelling te voorkomen: de opzet van de avond is een clinic, helaas niet een workshop.
Dus het is voornamelijk luisteren en vragenstellen waar mogelijk. Er is dus geen mogelijkheid om zelf mee te spelen etc.
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Zoot

• Guest
« Reply #4 on: 12 April 2012, 13:47:22 »
lijkt me te gek,.... gedreven Saxspeler
 leuke verteller,.......
maar  :-D
voor wie wel gaan....  een uitgebreidt verslag, foto's, you tube's ....
je hoeft niet mee te spelen dus alle tijd  :lol:  :lol:

:roll: geeft tie wel gesigneerde foto's weg?....  pb even voor mijn adres  :roll:

Ps Vertel Mijnh. Herman  :) maar dat we tot 42 zijn gekomen   http://http://www.saxforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=6549&p=68031#p68031     :P

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #5 on: 12 April 2012, 13:49:23 »
Quote from: "Zoot"
lijkt me te gek,.... gedreven Saxspeler
 leuke verteller,.......
maar  :-D
voor wie wel gaan....  een uitgebreidt verslag, foto's, you tube's ....
je hoeft niet mee te spelen dus alle tijd  :lol:  :lol:

:roll: geeft tie wel gesigneerde foto's weg?....  pb even voor mijn adres  :roll:

Ps Vertel Herman maar dat we tot 42 zijn gekomen   http://http://www.saxforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=6549&p=68031#p68031     :P

Je kan natuurlijk altijd naar terpstra mailen dat je graag via webcam meekijkt . . .  :mrgreen:

Zoot

• Guest
« Reply #6 on: 12 April 2012, 13:59:19 »
Quote from: "JR"
Je kan natuurlijk altijd naar terpstra mailen dat je graag via webcam meekijkt . . .  :mrgreen:

:idea:    =D>

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #7 on: 12 April 2012, 14:12:33 »
:D/ Wél op de goede webcam-link klikken hoor!!

Offline Steph Saxin' Spé

• Member
  • *
« Reply #8 on: 12 April 2012, 21:11:34 »
Op donderdag 3 mei, 's avonds, geeft Benjamin Herman een clinic bij Terpstra Muziek in Lijnden (= tikkie west van  Amsterdam, bij Badhoevedorp)

verdorie, ik woon ècht in het verkeerde deel van Nederland  :evil:

waarom zijn al die leuke dingen toch altijd zo ver weg ... zucht

Zoot

• Guest
« Reply #9 on: 12 April 2012, 22:06:22 »

:idea:  :idea: weet er iemand een heel goedkoop adresje voor twee overnachtingen, 2 personen  :?:
( 3 en 4 Mei ) in (de buurt van) A'dam              :?:  :?:  :?:

Offline Steph Saxin' Spé

• Member
  • *
« Reply #10 on: 13 April 2012, 09:59:01 »

:idea:  :idea: weet er iemand een heel goedkoop adresje voor twee overnachtingen, 2 personen  :?:
( 3 en 4 Mei ) in (de buurt van) A'dam              :?:  :?:  :?:

gewoon slaapzak mee, petroleumstelletje ... 8)

:lol: bruggen zat in Amsterdam :lol:

Offline Koen88

• Member
  • *
    • soundcloud
« Reply #11 on: 13 April 2012, 12:34:43 »
hier kun je goedkoop overnachten...

http://http://oosterdok.com/schepen/amsterdam
Alten| Selmer Sa 80 II. |Cannonball Big Bell
C-Melody| Martin Handcraft Stencil uit ca. 1923|
Tenor| Amati Toneking (1960-1670)| Mondstuk

Zoot

• Guest
« Reply #12 on: 13 April 2012, 16:23:53 »
Quote from: "Koen88"

we zijn maar met twee,....  en  :roll: m'n vrouw :twisted:  :evil:  :twisted:  op een boot
ben aan het googlen voor B&B   maar de meesten denken dat  :? ik die kamer wil kopen :|
dus toch,...  :-D
Ps,... heb al reserveringen binnen voor de Clinic....   wie A zegt.... gaat een Benjamin herman Clinic doen...

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
« Reply #13 on: 13 April 2012, 16:44:11 »
Quote from: "Koen88"

we zijn maar met twee,....  en  :roll: m'n vrouw :twisted:  :evil:  :twisted:  op een boot
ben aan het googlen voor B&B   maar de meesten denken dat  :? ik die kamer wil kopen :|
dus toch,...  :-D
Ps,... heb al reserveringen binnen voor de Clinic....   wie A zegt.... gaat een Benjamin herman Clinic doen...

Als je tegen langzaam leeglopen kan, heb ik nog wel een tweepersoons-opblaasmatras . . .  :mrgreen:

Zoot

• Guest
« Reply #14 on: 14 April 2012, 19:32:10 »
Als je tegen langzaam leeglopen kan, heb ik nog wel een tweepersoons-opblaasmatras . . .  :mrgreen:

onder  :oops:  :roll:  :? eh eh wélke brug   :lol: