Ik vind het leuk om af en toe eens wat op te zoeken en te lezen over de saxofoon en de saxofonisten. Ik ben een nw lid, mijn naam is Theo Brok woon in Oisterwijk en ben 63 jaar. Ik zie dat veel forumleden mededelingen doen over welke instrumenten ze bespelen. Daar gaat ie dan: Bariton Weltklang; Tenor Selmer Reference 54; Alt Jupiter Jas-769-767 en Sopraan Buffet Crampon S1.
Ik speel dan ook veel verschillende muziekstijlen: Big Band, Soul-Funk, jazz algemeen maar New Orleansstijl in het bijzonder. Ik gebruik mijn i-Pad voor mijn partijen setlisten en aantekeningen. Ik ben inmiddels gepensioneerd dus tijd genoeg voor veel studie (Cubase - luisteren - en spelen) en repetities. Mijn Jazztrio The Buddy's is mijn oogappel maar ik ben ook muzikaal leider van een nieuwe jazzband (Jazzy Swing Collection). Dat gaat als een speer. (zonder trompet) Als laatste wetenswaardigheid vermeld ik nog dat ik vroeger (40 jaar geleden) een klassieke opleiding op klarinet heb gedaan en nog steeds ook veel klarinet speel.
Kortom muziek is mijn lust en mijn leven en ik speel dus elke dag. Nou dat was 't wel als iemand nog meer wil weten hoor ik het wel.