Nee, niet echt getver, maar wel een beetje jammer dat ik mijn toeters niet kan meenemen. Aan het eind van vorig seizoen kreeg ik alvast de muziek voor volgend jaar mee...
Canzonetta, Pierne
Sonate, Eccles
Concertstuck, dubois
Six barefoot dances, Lamb
Divertimento, boutry
En nog wat orkestwerk, solemnitas en à festive ouverture voor een concours
Enne, als jullie het niet verder vertellen.... Ik ben een beetje klarinet aan het spelen voor in een orkest waàr te weinig klarinetten inzitten....
oh ja, niet te vergeten..... Ik heb ook nog een kwartet....
Heel de vakantieperiode heb ik lekker gespeeld en sommige dingen staan al lekker in de grondverf. Het is dan toch zo vervelend als je er tussenuit moet. Ook nu ik zomaar opeens de onweerstaanbare behoefte voel om me te wagen aan de Hot Sonate van Schulhoff.
Ik kom zelden iemand tegen die ook zo gelukkig kan worden van een berg nieuwe muziek...hoe is dat bij jullie? Als je je toeter mee kunt nemen op vakantie dan kun je doorspelen, natuurlijk, maar echt vakantie voor mij zou zijn wanner ik van 's ochtendsvroeg tot ' s avondslaat zou kunnen studeren aan de muziek die ik wil spelen....
Maar nee, vakantie betekent, gezellig dingen doen met anderen terwijl in je hoofd voortdurend dat stukje muziek klinkt wat je maar niet in je vingers kreeg. Nou ja, ik moet maar niet zeuren ( hoor ik vaak). Ik heb het goed, ik neem er nog maar een glaasje op en kijk alvast uit naar het komende seizoen.