Ton is the new kid on the block

Started by tonyp66, 01 September 2012, 09:44:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tonyp66

Hallo allemaal, ik ben Ton. Ik heb heel veel jaren klarinet gespeeld en ben daar een jaar of 18 geleden mee gestopt. Sax had altijd mijn voorkeur maar het was er nooit van gekomen. Ik mix al jaren bands, en speel sinds 2 jaar weer toetsen in een band. Rust in het hoofd en weer tijd om naast de baan zelf weer aan de slag gegaan. Ik kon een mooie system '54 vintage tenor kopen en dacht dat het er maar eens van moest komen. Kortom, veel oefenen en hopen dat ik snel net zoveel op de sax kan als dat ik jaren gelden op de klarinet kon spelen.
System \'54 tenor newbee, loads of keyboards, sound engineer

Zoot

Quote from: "tonyp66"veel oefenen en hopen dat ik snel net zoveel op de sax kan als dat ik jaren geleden op de klarinet kon spelen.

zijn daar ♫ ♪ bewijzen ♪ ♫  van of  :| denk je dat je toen eh eh .....   :|
 :lol:  :lol:  :lol:

welkom                      8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT  8)

willemijn

Welkom, Ton!

Ik speel zelf sinds de zomer tenor (daarvoor alt) en ik hoop dat je er net zoveel plezier in hebt als ik.

drietenor

De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

JR

Veel plezier met je sax! En welkom . . .
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

javaou

Aaah wéér een tenor erbij! Welkom!
Jan