Moderators, wisseling van de wacht.

Started by Tony, 02 February 2013, 03:48:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony

Zoot is toegetreden als Moderator en neemt de rollen van Amanda over.
Amanda is - naast haar werk - op dit moment erg druk met spelen, het schrijven van een boek en paardrijden, aangezien er maar 24 uren in een dag zitten komt ze helaas niet meer toe aan het Moderaten. Amanda, hartelijk bedankt voor je inzet en de vele uurtjes dieje op het forum doorgebracht hebt met het doorspitten en verplaatsen van topics. Zoot feliciteren kan natuurlijk in dit topic :)

johanj

Amanda, zeer bedankt voor je moderator werk, ---ik ben erg blij met dit forum  :) ---en succes met dat boek en al die andere leuke dingen.

Zoot, veel succces. Waar haal je de tijd vandaan (misschien stop jij juist met schrijven, of met paardrijden of met het schrijven van een boek  ;D)? Met spelen natuurlijk niet toch  :-\
T: YTS61s T-deco: Coeusnon 1899. Martin Committee III
A: Keilwerth Toneking -1961; 
S: yanagisawa s900;

Espresso

:o Dank Amanda....

;) Het was allemaal zo netjes en georganiseerd.
Nu wordt het opeens een zootje...
;D

oh jah, welkom Zoot.
THE Martin tenor met Otto Link 8*

CBone

Ben niet meer zoveel aanwezig hier, maar lees nog regelmatig mee. Amanda thanx voor de inzet al die jaren en Zoot, tsja  :D wat zal ik daar van zeggen :o, ik geloof  :-\ best dat dit helemaal goed gaat komen  ::). Zonder gekheid, top dat je dit wilt doen. En natuurlijk vergeten we dan vaker Tony, die de boel al zo lang aan t draaien houdt. Thanx.......

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Gerald

Amanda, heel erg bedankt voor je inzet gedurende al die jaren!

Zoot wens k heel veel plezier en sterkte met het modereren.
Lijkt me echt een enorme en ook tijdvretende klus.

Tony, bedankt dat je het Forum al die tijd in de lucht houd en er steeds maar weer tijd voor hebt.

Penningh

Tenor: Selmer Mark VI 1967 verzilverd - mondstuk Selmer C**- Rigotti 3m.
Tenor:The Martin Stensil ong. 1935 -verzilverd- mondstuk SM-Rigotti 3m.

CynthiaM

Alle moderatoren (zowel oude, nieuwe als bestaande) dank voor het werk.
Het is werk op de achtergrond, maar zonder deze vrijwilligers kan een forum als dit niet bestaan.
Dus mogen jullie best eens in het zonnetje gezet worden.
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

Amanda

Bedankt. :)

Ik ben al een tijdje afwezig op forum en het is goed dat Zoot het stokje overneemt. Teveel willen in te weinig tijd werkt niet.
Jullie bedankt voor de leuke dingen op het forum. In tegenstelling tot veel fora hangt hier eigenlijk altijd wel een fijne sfeer.
Top!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Cansax

Beste Amanda,

Heel hartelijk dank voor je inzet!

en Zoot van harte gefeliciteerd als moderator!
Selmer Alt Mark VI -|- Lebayle Jazz 7 hard rubber / Jazz metal studio 8 -|- Fibracell 2.5
(Yeah, back in business)
Guitar: Gibson  ES-175
Piano: Roland RD500 (digital)

JR

Succes Zoot en bedankt Amanda, hopelijk kan je dit jaar bij de SFM zijn ;)
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Maaarten

Dank Amanda.

Groetjes van Maaarten aka Brad Pitt

the martin

Hee Amanda
Dank voor de goed zorgen..

Hou mijn hart vast met Zoot  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

niesten

Dank aan beide moderatoren en Tony!!

Is het mss een idee deze mensen tijdens de SFM eens xtra in het zonnetje te zetten?

willemijn

Dank je wel voor alle goede zorgen, Amanda.
van A(manda) naar Z(oot).....
veel succes Zoot!

nessie

Amanda, bedankt voor al je goede werk en succes met je nieuwe activiteiten!

Zoot, fijn dat jij nu als moderator wilt optreden!