Wat mist er nog aan dit forum?

Started by Tony, 03 February 2013, 11:18:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

Quote from: KoenD on 06 May 2013, 09:11:53
voor de duidelijkheid: dit is NIET toon ONGELEZEN topics. Ik heb het over alle topics met nul reacties op.
enne eh waarom...... zou je die nogeens willen lezen..... ( hij verschijnt altijd als ongelezen, als er dan geen reakties op komen, is het misschien niet zo intressant?         ???   )

but anywho (?)  heb je vraag doorgestuurd naar Tony, de tecnische man van dit forum

Zoot

Quote from: johanj on 06 May 2013, 08:52:03
Daar zou wat mij betreft - Toon nieuwe topics sinds je laatste bezoek - bij mogen.
nieuwe berichten kun je zien aan het andere kleurtje.... 
Quote from: johanj on 06 May 2013, 08:52:03
Verder lijkt het me wel handig om een email te krijgen als het bijvoorbeeld een nieuw topic is in Tech Room.
volgens mij is dat mogelijk ( als je zelf een Topic start of ergens op reageert is dat al je kunt je onder het bericht klikken op *Bijlagen en andere opties, kies daar voor Notificatie ) maar dat is Tony z'n taak  :P  en anders,.....   kom wat vaker langs,.. gezellie  8)

johanj

Quote from: Zoot on 06 May 2013, 09:25:06
nieuwe berichten kun je zien aan het andere kleurtje.... 
Waar dan?
T: YTS61s T-deco: Coeusnon 1899. Martin Committee III
A: Keilwerth Toneking -1961; 
S: yanagisawa s900;

Zoot

Quote from: johanj on 06 May 2013, 09:47:42
Waar dan?

aan de kleur van "de tekstballon"   voor het onderwerp kun je zien:

QuoteNieuw bericht Geen nieuw bericht Doorlinkboard

ik klik dan meestal op "Laatste bericht door" ( rechts naast het Onderwerp )

Tony

Quote from: KoenD on 06 May 2013, 09:11:53
Ik kreeg niet meteen reactie hierop dus nogmaals:

Vroeger was er een knop "toon onbeantwoorde topics", maar dit kan ik niet meteen terugvinden.
Is deze functie er nog?

voor de duidelijkheid: dit is NIET toon ONGELEZEN topics. Ik heb het over alle topics met nul reacties op.

Volgens mij is dat hetzelfde als: "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek".
Als je dat lijstje doorlopen hebt (afhankelijk van je bezoek-frequentie) zie je:
"Geen ongelezen topics gevonden sinds je laatste bezoek. Klik hier om alle ongelezen berichten te tonen". Dan zie je dus alles wat nieuw is.