Author Topic: Wat mist er nog aan dit forum?  (Read 25328 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

• Guest
Re: Wat mist er nog aan dit forum?
« Reply #15 on: 06 May 2013, 09:18:41 »
voor de duidelijkheid: dit is NIET toon ONGELEZEN topics. Ik heb het over alle topics met nul reacties op.
  enne eh waarom...... zou je die nogeens willen lezen..... ( hij verschijnt altijd als ongelezen, als er dan geen reakties op komen, is het misschien niet zo intressant?         ???   )

but anywho (?)  heb je vraag doorgestuurd naar Tony, de tecnische man van dit forum

Zoot

• Guest
« Reply #16 on: 06 May 2013, 09:25:06 »
Daar zou wat mij betreft - Toon nieuwe topics sinds je laatste bezoek - bij mogen.
nieuwe berichten kun je zien aan het andere kleurtje.... 
Verder lijkt het me wel handig om een email te krijgen als het bijvoorbeeld een nieuw topic is in Tech Room.
  volgens mij is dat mogelijk ( als je zelf een Topic start of ergens op reageert is dat al je kunt je onder het bericht klikken op *Bijlagen en andere opties, kies daar voor Notificatie ) maar dat is Tony z'n taak  :P  en anders,.....   kom wat vaker langs,.. gezellie  8)

Offline johanj

• Member
  • *
  • Als niemand op mij let speel ik zulke mooie noten!
    • basensax
« Reply #17 on: 06 May 2013, 09:47:42 »
nieuwe berichten kun je zien aan het andere kleurtje.... 
Waar dan?
T: YTS61s T-deco: Coeusnon 1899. Martin Committee III
A: Keilwerth Toneking -1961; 
S: yanagisawa s900;

Zoot

• Guest
« Reply #18 on: 06 May 2013, 11:10:00 »
Waar dan?

aan de kleur van "de tekstballon"   voor het onderwerp kun je zien:

Nieuw bericht Geen nieuw bericht Doorlinkboard

ik klik dan meestal op "Laatste bericht door" ( rechts naast het Onderwerp )

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
« Reply #19 on: 06 May 2013, 13:09:45 »

Ik kreeg niet meteen reactie hierop dus nogmaals:

Vroeger was er een knop "toon onbeantwoorde topics", maar dit kan ik niet meteen terugvinden.
Is deze functie er nog?

voor de duidelijkheid: dit is NIET toon ONGELEZEN topics. Ik heb het over alle topics met nul reacties op.

Volgens mij is dat hetzelfde als: "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek".
Als je dat lijstje doorlopen hebt (afhankelijk van je bezoek-frequentie) zie je:
"Geen ongelezen topics gevonden sinds je laatste bezoek. Klik hier om alle ongelezen berichten te tonen". Dan zie je dus alles wat nieuw is.