Author Topic: weggooien ?  (Read 16735 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoot

• Guest
weggooien ?
« on: 10 February 2013, 22:08:51 »

Er is in de loop der jaren v r e s e l i j k   veel gepost, gelukkig maar, anders zou het Forum niet zijn wat het nu is. Met het weer ordenen na het updaten komen we veel berichten tegen met links ( naar plaatjes of youtubes of andere video's ) die niet meer werken ( album is verplaatst of verwijderd, video is verwijderd )

weggooien of toch maar bewaren

( heb je zelf foto's, youtubes, video's in je recente berichten ( laten we zeggen de laatste honderd  ??? ) die om die reden niet meer werken en weet je waar die nu staan......  pas de link aan aub

Offline Coen

• Member
  • *
Re: weggooien ?
« Reply #1 on: 10 February 2013, 22:57:42 »
Ik kom regelmatig links tegen die niet meer werken, en wat mij betreft is een link die niet meer werkt een nutteloze link. Of misschien niet eens een link meer...   :-\
Mag van mij weg.
Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
« Reply #2 on: 10 February 2013, 23:28:11 »
Ik kom regelmatig links tegen die niet meer werken, en wat mij betreft is een link die niet meer werkt een nutteloze link. Of misschien niet eens een link meer...   :-\
Mag van mij weg.

Licht wat genuanceerder. Ja, hij mag weg als het inderdaad een enkele post is met alleen een link die niet werkt. Nee, weg gooien is zonde als daar een hele discussie over doorgaat die vaak nog zinniger is dan de link zelf. Hangt sterk van de situatie af vind ik.

Offline Janneman

• Als Candy Dulfer 'm zou spelen, zou 'ie twaalf weken op 1 staan.
  • Member
  • *
    • SaxTips
« Reply #3 on: 11 February 2013, 04:30:56 »
Link zelf weggooien en placeholder voor in de plaats zetten. "Link verwijderd, werkte niet meer." Kan de posting en de discussie gewoon blijven bestaan.
Alto    - Yanigisawa A901 brons neck
Tenor - Yanigisawa T901
Bariton - Yanigisawa B-901

Offline Penningh

• Always remember; the world is full of nice people! So if you can't find one.....be one.
  • Member
  • *
« Reply #4 on: 11 February 2013, 07:58:56 »
Link zelf weggooien en placeholder voor in de plaats zetten. "Link verwijderd, werkte niet meer." Kan de posting en de discussie gewoon blijven bestaan.

Goed idee.
Penningh
Tenor: Selmer Mark VI 1967 verzilverd - mondstuk Selmer C**- Rigotti 3m.
Tenor:The Martin Stensil ong. 1935 -verzilverd- mondstuk SM-Rigotti 3m.

Offline Coen

• Member
  • *
« Reply #5 on: 11 February 2013, 09:10:10 »
Mooi, dan zijn we er  ;)

Ik bedoelde met een link ook een item dat alleen een link bevat; staat er een verhaal omheen dan is het meer dan een link, en dan is de oplossing die Jantje aandraagt idd ideaal, denk ik.
Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.

Offline Lamberto

• Member
  • *
« Reply #6 on: 17 March 2013, 12:10:22 »
Toedeloe. Weg er mee.

javaou

• Guest
« Reply #7 on: 21 April 2013, 12:40:06 »
Wegd'rmee

Offline DaKnoodle

• Member
  • *
« Reply #8 on: 22 April 2013, 09:39:35 »
weg ermee
A: Selmer SA80II T: Santoni B: Selmer SA80II

Offline johanj

• Member
  • *
  • Als niemand op mij let speel ik zulke mooie noten!
    • basensax
« Reply #9 on: 22 April 2013, 17:38:08 »
Gooi maar weg. Als het onderwerp inderdaad nog eens terugkeert vinden we het wiel gewoon opnieuw uit.
T: YTS61s T-deco: Coeusnon 1899. Martin Committee III
A: Keilwerth Toneking -1961; 
S: yanagisawa s900;