Author Topic: Dollart Jazz Meeting Emden  (Read 1391 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ralph

• Member
  • *
    • Ralph Design
Dollart Jazz Meeting Emden
« on: 28 February 2013, 13:58:28 »
Voor de luitjes uit t noorden: komende zaterdag is er een jazz meeting in Emden. Is een stukkie rijden, maar dat is het waard. Vanaf 5 uur is er een hele rits aan bigbands en jazz bands te zien. Dus, kom even kiek'n! Meer info op https://www.facebook.com/JamEmden

Ik speel zelf met bigband Dutch Spirit vanaf 19:30 (dus niet 20:35 zoals op de facebook page staat) in het Forum.
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Zoot

• Guest
Re: Dollart Jazz Meeting Emden
« Reply #1 on: 02 March 2013, 15:27:45 »

:) und ZoOT ist dabei  :)

Zoot

• Guest
« Reply #2 on: 03 March 2013, 11:54:21 »
und es war ganz toll,.........    afgezien van al dat Duits... Eerst was er nog wat twijfel, na een leuke start door muziekleerlingen kwamen de gevorderden met de herkenningstune van Wickie de Viking, juffrouw Langstrumpf,........     mein Himmel... waar waren we belandt.

Maar na het eerste nummer van Dutch Spirit ( goed gedaan R. ) was die twijfel weg,... leuke muziek, bekende en minder bekende BigBandarrangementen, Jazzstandaards en sfeermuziek door o.a High Noon, Don't worry, Jazz Bouquet, Tof Superband en New Mean Swing Machine werd het zo rond 1 uur wel weer es tijd om naar huis te gaan.... over twee jaar weer,.......  JAM, Dollart Jazz Meeting en dan eh  :-[ :-[ eh ,..mogelijk eh .. misschien wat minder zangeresjes   :-X

Offline Ralph

• Member
  • *
    • Ralph Design
« Reply #3 on: 04 March 2013, 10:55:38 »
Bedankt zoot! De zangeresjes waren inderdaad niet van super niveau die avond.... Gelukkig wel een aantal goede saxofonisten! 8)
To be or not to be... funky!

The Martin Committee '67 alt | Otto Link 8*

Zoot

• Guest
« Reply #4 on: 04 March 2013, 23:22:35 »
  Gelukkig wel een aantal goede saxofonisten! 8)
   ??? 

:) :) :)

Binnenkort is er zoiets in Leer???  Weet je daar ook van ????

Offline drietenor

• met dubbele embouchure
  • Member
  • *
  • anser custodis animus
« Reply #5 on: 05 March 2013, 22:49:29 »
Binnenkort is er zoiets in Leer???  Weet je daar ook van ????

Via leben in Leer kom je bij Jazz in Leer met een mooi gegraveerd instrument.
Het geeft een overzicht van een aantal losse concerten.

8) 8) 8)
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Zoot

• Guest
« Reply #6 on: 06 March 2013, 09:25:14 »
Via leben in Leer kom je bij Jazz in Leer met een mooi gegraveerd instrument. Het geeft een overzicht van een aantal losse concerten.
tx
die had ik gevonden inderdaad maar ik had begrepen van een medebezoeker van Dollart Jazz Emden dat er in Leer ook zo'n avond vol Jazz, verschillende groepen zou zijn... maar misschien heb ik met mijn steenkolen duits het typische grensdialekt een beetje   ??? verkeerd begrepen....