Omdat ik niet echt wist waar ik dit topic anders onder moest brengen, heb ik het hier maar even neer gezet.
Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Hans en ik ben sinds ongeveer 2 jaar actief als DJ op verschillende feesten. Omdat ik draai met mijn eigen licht- en geluidsinstallatie ben ik vooral te vinden op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardag, jubilea enzovoort. In de horeca draai ik eigenlijk niet.
Nu heb ik op internet weleens filmpjes gezien van samenwerking tussen DJ's en saxofonisten, een heel leuk en creatief concept als je het mij vraagt

Ik wilde eens kijken of er hier saxofonisten aanwezig waren die dit ook leuk leek om te doen. Belangrijk is natuurlijk wel dat je kan improviseren, omdat er eigenlijk nooit van te voren een repertoire bekend is.
Als er hier mensen zijn die deze samenwerking wel zien zitten, kunnen we misschien samen eens kijken hoe de mogelijkheden liggen. In ieder geval is het zo dat wanneer je mee gaat om te draaien op een feest, je er natuurlijk voor wordt betaald.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties...
Groeten,
Hans