keb mn site laten herkeuren...dit is de uitslag
Her-Keuringsrapport van: Sonja
Layout: 10
Inhoud/tekst/kleur: 9,5
Images: 9,5
Orginaliteit: 9,5
Laadtijd: 10
Opmerking:
Muzikant en fotomodel Sonja had haar log ter keuring aangeboden en die log is op 30 november gekeurd en heeft toen zilver gekregen, met een aantal tips natuurlijk. Sonja is op 2e kerstdag aan de slag gegaan en heeft haar layout gewijzigd. Vervolgens heeft ze een herkeuring aangevraagd. Een herkeuring die ik graag geef !
Sonja's log is prachtig qua kleurensamenstelling en heeft mooie afbeeldingen mee gekregen, zowel de kopfoto als de W.I.E. afbeelding als andere afbeeldingen zijn erg mooi gemaakt en geplaatst !
De leesbaarheid is prima evenals de laadtijd. De log heeft 2 kolommen die erg mooi gemaakt zijn en ook qua lengte bijna gelijk zijn. Ook het archief en de links werken prima en in de linkerkolom is alles heel mooi geplaatst. Echt een hele mooie web-log die bijna 100% met elkaar in harmonie is, een log waar ik maar 1 kritische kanttekening bij zou willen noemen (klein puntje overigens maar toch....) Er staan taalfouten in en dat is zo ontzettend zonde omdat deze web-log zo mooi is ! Als die er niet waren geweest was deze web-log (in mijn ogen dan...) perfect !
Tips:
1)
Kijk eens naar de spelling, gebruik hoofdletters en leestekens waar nodig. Laat de spellingscontrole er eens over heen gaan.
Gemiddelde: 9,8
Gekeurd op: 27-12-2005
Gekeurd door: Koba
Gewonnen Award : Goud

jaaaa..Son is blij!! :lol: