Alt-/Tenorsaxofonist zoekt band omgeving Ede (vast/invaller)

Started by ruit, 29 July 2013, 14:10:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ruit

Ervaren (amateur) alt- en tenorsaxofonist zoekt een band in de omgeving van Ede.
Bij voorkeur Bigband/Smallband of Jazzorkest zowel voor vast, maar ook als invaller.

Ik speel 1e tenorsax bij Triple B big band Bennekom, maar wil muzikale activiteiten uitbreiden.

ruit

Nog steeds op zoek, dus nog maar een keer onder de aandacht brengen.

Penningh

In Ede bied een saxofonist zich aan.
In Bennekom wordt een saxofoonist gevraagd.
Als ik de kaart van ons kleine landje goed in mijn hoofd heb liggen deze 2 plaatsen, pakweg 5 kilometer van elkaar
Penningh
Tenor: Selmer Mark VI 1967 verzilverd - mondstuk Selmer C**- Rigotti 3m.
Tenor:The Martin Stensil ong. 1935 -verzilverd- mondstuk SM-Rigotti 3m.

Coen

Als ik het goed zie maakt de zich aanbiedende saxofonist al deel uit van de vragende band  ???
Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.

Penningh

Quote from: Coen on 01 January 2014, 12:15:07
Als ik het goed zie maakt de zich aanbiedende saxofonist al deel uit van de vragende band  ???
Tja, klopt.
Het enige exuus dat ik kan bedenken is dat het 1 januari is en het vannacht erg vroeg is geworden.
Penningh
Tenor: Selmer Mark VI 1967 verzilverd - mondstuk Selmer C**- Rigotti 3m.
Tenor:The Martin Stensil ong. 1935 -verzilverd- mondstuk SM-Rigotti 3m.

ruit

Klopt helemaal.
Ik speel zelf 1e tenorsax bij de big band met de vacature (altsax).
Ik heb daar, toen we nog 3 tenorsaxofonisten hadden, ook regelmatig ingevallen op 1e en 2e altsax.

Helaas repeteert deze big band maar 1 x per 2 weken en vind ik voor mijzelf te weinig.
Vandaar dat ik op zoek ben naar andere opties.