saxofonisten gezocht voor kwartet omgeving Zeist/Houten

Started by johanj, 09 August 2013, 16:30:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johanj

Gezocht een baritonspeler en een alt- of tenorspeler voor een nog te starten klassiek saxofoonkwartet in de omgeving van Zeist en Houten.
Tips voor een oefenruimte zijn ook welkom.
T: YTS61s T-deco: Coeusnon 1899. Martin Committee III
A: Keilwerth Toneking -1961; 
S: yanagisawa s900;

FransDordt

Goed om te lezen, dat er een klassiek saxofoonkwartet wordt opgestart. De afstand van mijn woonplaats Dordrecht lijkt me net te ver om me aan te melden met mijn bariton (of alt). Als de oefenruimte richting Dordrecht opschuift hoor ik het graag.
Veel succes en groet van FransDordt.
Yanagisawa A901 + B901

johanj

@Fransdordt, bedankt voor je aanmoediging.
Als we opschuiven richting Dordt laat ik het weten.

DrNijn

johanj

Ha DrNijn,

Het is natuurlijk amateurniveau, maar ik ben niet thuis in de aanduidingen van niveaus die muziekscholen gebruiken. Zelf ben ik wat noten lezen betreft niet zo heel ervaren. Ik heb met tot nu toe vooral bezig gehouden met improviseren, maar ik wil het graag meer ontwikkelen. Ik ben wel zo gek om de cello suite van Bach op sax te proberen. Maar het is me nooit gelukt die in een keer soepel en mooi achter elkaar door te spelen.
Zo'n kwartet lijkt me wel een stimulans, door het samen spelen en van elkaar leren. Mirjam de andere helft van het halve kwartet heeft al ervaring met spelen in orkesten. Ze speelt ook hobo en trompet.
Geeft dit een indruk? Sluit het aan bij iets wat jij zoekt? Ik ben benieuwd.

groet Johan

DrNijn

Bedankt voor de info johanj! Maar ... niet helemaal wat ik zoek. Veel plezier en succes in ieder geval, ook met de cellosuites. Ken je de opname van Henk van Twillert ervan ook?