Main Menu

aspirant herintreder

Started by Gradje, 09 August 2013, 23:12:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gradje

Hallo allemaal, mijn naam Gradje.

Ik heb ooit decennia geleden een aantal jaar saxofoonles gehad, maar ik ben overgestapt op gitaar en later basgitaar/ contrabas.
Nu ik alweer een aantal jaar niet meer in bands speel lijkt het me leuk om de saxofoon weer op te pakken.

Ik twijfel nog, tegenwoordig is saxles  behhoorlijk aan de prijs, zit ook met eventueel overlast voor de buren.

Ik kom hier voor informatie.

Zoot

veel ♫♪ ToETerRRrrr PleZier ♪♪
welkom    hier             8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT   8)
ps www.maaksmuziek.nl    ???

CynthiaM

Dag Gradje
Welkom hier, en succes met de toeter. Maar ook met een sax kun je prima in bands spelen! En met die buren komt het vast wel goed.
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

JR

Welkom!

Met je buren een band starten?
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Gradje

Grappig dat je dat zegt, als je bedenkt dat ik door de jaren heen deel heb uitgemaakt van meerdere bands die zo zij ontstaan.

Coen

Welkom hier!
Buren is vooral afstemmen, dan kan er meestal meer dan als je verrast.
Tenor Keilwerth Toneking (1937) met Otto Link STM 6* en Francois Louis Ultimate rietbinder en La Voz medium soft.
Alt Amati Kraslice Toneking (rond 1950) met Otto Link Tone Edge 6 en Vandoren Jazz ZZ 2.