Author Topic: Le Monde saxofoondag zaterdag 9 november 2013 te Lijnden (Amsterdam) o.l.v. Wern  (Read 1331 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline vscontze

• Member
  • *
Le Monde Saxophones organiseert i.s.m. Terpstra-Muziek een saxofoondag op zaterdag 9 november 2013 o.l.v. Werner Geboers in Lijnden (Amsterdam).

Deze dag is geschikt voor saxofonisten vanaf muziekschoolniveau B of vanaf 3 jaar speelervaring.

Ook musici die op een ander merk saxofoon spelen dan Le Monde zijn van harte welkom!
De dag begint om 10.00 uur en zal omstreeks 16.00 uur worden afgesloten.
Deelname aan deze workshop is gratis.

Klik hier voor meer informatie en mogelijkheid tot aanmelden of neem contact op met Terpstra-Muziek.

Offline CynthiaM

• Member
  • *
Lijkt me leuk, maar de dag is niet gratis; kost 15 euro (nog niet veel overigens)
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

Zoot

• Guest
Lijkt me leuk, maar de dag is niet gratis; kost 15 euro (nog niet veel overigens)

Het verschil tussen gratis en 15 euro vind ik wel veel..........
Hé vscontze Hoe zit da?

Offline vscontze

• Member
  • *
Excuus voor de verwarring. De kosten bedragen inderdaad € 15,00 per persoon.

Met vriendelijke groet,

Valerie Contze

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
bij uitzondering zal ik er ook bij zijn! Ik zal ook wat informatie vertellen en wat deuntjes spelen! Zou leuk zijn als er wat forummers langskomen!!! :)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Offline CynthiaM

• Member
  • *
ik heb gisteren de bladmuziek ontvangen. tot de 9e!
Groetjes, Cynthia
Yanagisawa T-W01, Yanagisawa A-W02,  Yanagisawa SC991

Offline vscontze

• Member
  • *
@CynthiaM
Super! Tot de 9e !