Author Topic: Wat hiervan te denken?  (Read 2895 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Windbuil

• Member
  • *
Wat hiervan te denken?
« on: 26 January 2014, 13:53:52 »
De wetenschap te ontdoen van romantiek is de romantiek van de wetenschap

Offline JR

• de familie:
  • Member
  • *
Re: Wat hiervan te denken?
« Reply #1 on: 26 January 2014, 14:07:13 »
Vooral die E vlakke alt, goeie vondst!  ;D

Maar eerlijk gezegd, ik heb wat spullen uit China/Singapore gekocht (via Ebay) die prima zijn (mondstuk, ligatuurs, tand-plakkers en rietknipper) het is zeer betaalbaar. Hier staan veel I-shops uit AziĆ«bij elkaar, dus als je een goedkoop gokje wil wagen  8)

Ik weet niet of ik voor de instrumenten zou gaan, vaak moet daar toch wat aan afgesteld / hersteld worden, als de kwaliteit al redelijk is . . .
Buescher True Tone Alt  (238xxx), nickname "Trude", Tru-Lay 55/812 M + BG ligatuur, C-Melody (tenor) Lyon & Healy (Buescher TT stencil,128xxx) nickname "Leo", LeRoc #6, Conn PanAmerican tenor, Zinner 6, nickname "het beest"

Offline the martin

• Member
  • *
    • http://www.themartinstory.net
« Reply #2 on: 26 January 2014, 18:40:48 »
Die Salma...... Shock

Offline drietenor

• met dubbele embouchure
  • Member
  • *
  • anser custodis animus
« Reply #3 on: 26 January 2014, 19:16:50 »
Tja, naambescherming is nog steeds afwezig, net als marketing. Het zijn fabrieken die werken volgens het principe u vraagt, wij draaien iets goedkoops in elkaar. Kennelijk accepteren ze een lage marge als die wordt gecompenseerd met een hoge omzet.
Het verkopen van die producten is een beetje een ondergeschoven kindje. Opvallend is bijvoorbeeld die famous Bariton waar ze de komma in de prijs op de verkeerde plaats  hebben gezet. Of is dat hele slimme marketing die gericht is op mensen die de duurste spullen willen hebben?

8) 8) 8)
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Offline Windbuil

• Member
  • *
« Reply #4 on: 27 January 2014, 12:16:23 »
Ik kreeg het gevoel dat het een oplichters-site is. De advanced fee fraude truuk.
De wetenschap te ontdoen van romantiek is de romantiek van de wetenschap