Author Topic: Selmer Mark 7 tenorsax  (Read 11248 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline drietenor

• met dubbele embouchure
  • Member
  • *
  • anser custodis animus
Re: Selmer Mark 7 tenorsax
« Reply #15 on: 14 August 2014, 10:49:08 »
In de Franse slagvelden van de eerste wereldoorlog waren ongeschoolde Chinese boeren de beste onderhouds technici van de toenmalige high tech (de eerste tanks).
Voor de Frans afgestudeerde onderhoudstechnici was het te moeilijk om de benodigde mate van concentratie op te brengen.
Een  bijzonder vergeten verhaal en een mooi voorbeeld van het niveau verschil, dat waarschijnlijk nog steeds aanwezig is.
Het boek de bell curve geeft aan dat de gemiddelde Europeaan een lager iq heeft dan de gemiddelde Chinees.

8) 8) 8)
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Offline drietenor

• met dubbele embouchure
  • Member
  • *
  • anser custodis animus
« Reply #16 on: 14 August 2014, 11:00:40 »
De enige Selmer waar ik echt verliefd op ben geworden was de MkVII alt van Susan (van vroeggah)..

eh eh Susanne ,..... die timmert nog steeds ↔ aan de weg (Alt en niet alleen speelt...) en weet je dan zeker dat je viel ☼ voor de toeter...   ::)
Susan Koek (  ALt, speelt ) weet niet zeker of die een VII had (zeker een ouwe Selmer) en die kon er ♫♫ wat mee ♪♫ .. maar ja puberen, dus ik weet niet of die nog speelt,.............   dat jij die kent :-\   kan niet van heeel vroeggah zijn dan 
of eh ...  Susan?

Susan Boyle is ook al gesignaleerd met een saxofoon.
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Offline the martin

• Member
  • *
    • http://www.themartinstory.net
« Reply #17 on: 14 August 2014, 12:47:35 »
De enige Selmer waar ik echt verliefd op ben geworden was de MkVII alt van Susan (van vroeggah)..

eh eh Susanne ,..... die timmert nog steeds ? aan de weg (Alt en niet alleen speelt...) en weet je dan zeker dat je viel ¤ voor de toeter...   ::)
Susan Koek (  ALt, speelt ) weet niet zeker of die een VII had (zeker een ouwe Selmer) en die kon er ?? wat mee ?? .. maar ja puberen, dus ik weet niet of die nog speelt,.............   dat jij die kent :-\   kan niet van heeel vroeggah zijn dan 
of eh ...  Susan?

Zei ik Susan...
Ik bedoel natuurlijk Sonja