Dag,
ik ben nieuw hier en wil mij even voorstellen.
Nederlands is niet mijn eerste tal, dus sorry voor fouten.
Mijn naam is Rudolf, 43 jaar oud, en ik woon in München. Ik ben wel enkele keren per jaar in Nederland - mijn ouders wonen in Noordwijk.
Ik speel nu sinds 3 1/2 jaar saxofoon. In het begin heb ik wel veel geoefend, en ik speel in een amateurs bigband.
Nu zijn er twee kinderen - en als die slapen, kan ik niet meer oefenen. Dus kan dat bijna alleen maar met de band - zeker niet ideaal.
Ik heb wel vooral avonds iets tijd naar saxofoons te kijken, en daarom heb ik er op het ogenblik meer dan genoeg ;o)
Met tenors ben ik nu blij, en met altos ben ik er bijna ;o)
Ook enkele mondstukken heb ik in de laatste tijd gekocht en uitprobeert.
Bij Tenor ben ik op een System 54 unlacquered aangekomen, en ik heb nog een YTS-62 purple logo, die ik ook heel goed find.
Ik had ook een hele mooie SML Rev D en twee verschillende Mark VI, maar die heb ik weer verkocht.
Altos heb ik op het ogenblik een YAS 82Z, een YAS 32, een SA 80 I - en een Mark VI, maar de laatste moet nog in orde gebracht worden.
Een zilveren SML Gold medal heb ik al weer verkocht.
Mondstukken (tenor): hier probeer ik op het ogenblik verschillende metalen Otto links uit - vanaf Tone Master tort actuele STMs. Ook Lebayle bevallen mij en ik heb enkele Berg Larsons, etc.
Op alto speel ik een Brilhart Ebolin 3 en enkele Meyers.
Ik zou het wel heel interessant vinden, ook hes een echte slant te proberen, maar die wil ik niet zomaar kopen ;o)
Als iemand interesse heb aan enkele dingen, ik wil in de loop van de tijd graag iets verkopen - omdat we verhuizen, en ik heb het werkelijk niet alles nodig ;o)
Vanaf de zomer heb ik hopelijk meer tijd en mogelijkheden te oefenen (een kelder...) - dan kan ook graag wel es iemand langs komen, om dingen te proberen.
Beste groet!
Rudolf