Vandoren M/O Rietbinder en dop voor tenorsax.

Started by Marjolijn_W, 27 December 2014, 23:23:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marjolijn_W

Te koop aangeboden:

Vandoren m/o Rietbinder in nieuwstaat! de binder is afgelopen zomer aangeschaft, bon kan ik zeker nog opzoeken!
Enige reden dat ik deze binder weg doe is dat ik na wat experimenteren met klank en mondstukken toch weer uitgekomen ben op een Selmer Mondstuk.
Nu zijn Selmer en Vandoren geen vriendjes, en past deze ontzettend fijne binder helaas niet op mn Selmer mondstuk (het gaat net, maar krast in het eboniet zonde!). Dus.. mocht er een liefhebber zich melden, ik heb er 1 in de aanbieding!!
Richtprijs zo rond de 30 euro.

(ook te vinden op Marktplaats)

Windbuil

Past die binder op een Berg Larsen ebo voor tenorsax?
De wetenschap te ontdoen van romantiek is de romantiek van de wetenschap

Marjolijn_W

ik heb geen idee eerlijkgezegd, op een Selmer kan hij zeker niet, de binder is net wat te smal doordat vandoren mondstukken ook wat kleiner en smaller zijn, daar is hij echt op gemaakt. Misschien weet 1 van de andere Forumleden hier iets over, anders zou ik kunnen informeren bij een muziekzaak.

Windbuil

Van mijn Berg Larsen is de diameter gemeten dwars op de tafel net onder het venster 26,5 mm.
De wetenschap te ontdoen van romantiek is de romantiek van de wetenschap

Marjolijn_W

ik heb de binder net gemeten aan de smalste kant, dan kom ik uit op een diameter van 28 mm, hij is 30 breed en 40 mm in de hoogte vanuit de riet uitsparing naar het scharnier. dit in volledig dichtgeschroefde toestand..

Marjolijn_W

De binder heb ik zojuist via marktplaats verkocht!