Ha allemaal,
Er staan verschillende workshops op mijn website. Met allemaal verschillende prijzen. De Family Jam is een workshop waarin ik jou in 4 groepslessen leer wat je in een 'jam'situatie allemaal kunt doen om samen zonder afspraken muziek te maken. De prijs is 69 euro in totaal.
De workshop reeks Improvise For Real is een serie van 3 groepslessen, aangevuld met individuele coaching, feedback, buddysysteem, lesmateriaal en audiomateriaal. Daarna kun jij je op gehoor oriƫnteren in muziek en improviseren. De prijs voor dit hele pakket is 179 euro. Momenteel geef ik deze reeks aan een groep, die heel enthousiast is over het resultaat. Saxofonisten die dachten dat ze nooit iets zonder bladmuziek zouden kunnen zijn hebben onlangs hun eerste solo gespeeld in hun orkest.
Ik geef ook regelmatig losse workshops. Deze variƫren tussen de 40 en 60 euro per keer, afhankelijk van de groepsgrootte, locatie en gelegenheid. (prijzen worden vooraf wel altijd vermeld)
Dit zijn overigens prijzen inclusief BTW en zaalhuur. Ik krijg geen subsidie, en wordt niet gesponsord. Bij sommige andere workshops is dit wel het geval, waardoor mensen weleens gewend zijn aan andere tarieven.
Voor vragen kun je inderdaad altijd contact met me opnemen.
met groet,
Jelske