Author Topic: 'Zullen we jammen?' vraagt oma  (Read 24277 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Jelske

• Newbie
  • *
Re: 'Zullen we jammen?' vraagt oma
« Reply #15 on: 23 April 2015, 15:20:34 »
Ha allemaal,

Er staan verschillende workshops op mijn website. Met allemaal verschillende prijzen. De Family Jam is een workshop waarin ik jou in 4 groepslessen leer wat je in een 'jam'situatie allemaal kunt doen om samen zonder afspraken muziek te maken. De prijs is 69 euro in totaal.

De workshop reeks Improvise For Real is een serie van 3 groepslessen, aangevuld met individuele coaching, feedback, buddysysteem, lesmateriaal en audiomateriaal. Daarna kun jij je op gehoor oriƫnteren in muziek en improviseren. De prijs voor dit hele pakket is 179 euro. Momenteel geef ik deze reeks aan een groep, die heel enthousiast is over het resultaat. Saxofonisten die dachten dat ze nooit iets zonder bladmuziek zouden kunnen zijn hebben onlangs hun eerste solo gespeeld in hun orkest.

Ik geef ook regelmatig losse workshops. Deze variƫren tussen de 40 en 60 euro per keer, afhankelijk van de groepsgrootte, locatie en gelegenheid. (prijzen worden vooraf wel altijd vermeld)

Dit zijn overigens prijzen inclusief BTW en zaalhuur. Ik krijg geen subsidie, en wordt niet gesponsord. Bij sommige andere workshops is dit wel het geval, waardoor mensen weleens gewend zijn aan andere tarieven.

Voor vragen kun je inderdaad altijd contact met me opnemen.

met groet,
Jelske

Offline drietenor

• met dubbele embouchure
  • Member
  • *
  • anser custodis animus
« Reply #16 on: 23 April 2015, 15:47:51 »
Bedankt Jelske, Het was niet helemaal duidelijk wat je voor welk bedrag kreeg.
Aangezien een forum ook een marktplein hoort daar wat commentaar bij.
Gezien de zaalhuur en het 21% tarief zijn dit hele redelijke prijzen.

Pieter, de uitspraak dat het allemaal botte uitspraken zijn, slaat natuurlijk ook op die uitspraak zelf.
De saxofoon is gebaseerd op technologie van 1810

Offline Pieter

• Member
  • *
« Reply #17 on: 24 April 2015, 11:41:19 »
"Pieter, de uitspraak dat het allemaal botte uitspraken zijn, slaat natuurlijk ook op die uitspraak zelf."

Buiten het feit dat dit forum onderhand een ideale plaats blijkt te zijn voor commerciele activiteiten te promoten, 

Misschien heb ik het mis, maar voor mij klint dit alsof dat niet de bedoeling zou moeten zijn...

Een soort van afzetterij dus.....
Gelukkig kun je ervoor kiezen om het niet te doen.

Een soort van afzetterij dus.....
Gelukkig kun je ervoor kiezen om het niet te doen.
Misleiding, zou ik het willen noemen.

Ik vind dit best wel bot wanneer je iemand nog niet de kans hebt gegeven te verduidelijken wat er bedoeld wordt.  In mijn ogen: stemmingmakerij.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.