Ook ik wil mij even voorstellen

Started by beginner, 07 March 2006, 16:36:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beginner

Hallo forumleden het heeft lang geduurd maar ik heb mijn Tenorsax een oude italiaan die al 15jaar op zolder lag, [ik heb de sax ooit eens heb gekregen] voor reparatie weg gebracht , er komt geen geluid meer uit nu wordt ie weer helemaal gerestareerd kost wat maar dat is ie wel waart zeggen de deskundigen . Als de sax klaar wil ik op leren spelen ik heb geen enkele ervaring wat kan ik verwachten heb ik veel kracht nodig in de longen ?   Ik ben net gestopt met roken leek me al een goed begin wil er serieus meebezig zijn .

Groeten  :D
1*Alt cannonball mad meg, Mondstuk Selmer Super Session D  
2*Tenor Grassi Mondstuk SML metal 4* Selmer c*
Francois Louis Ultimate Rietbinder voor Alt

beginner

oh ja ik ben 33 jaar en ik woon in de proincie groningen als er iemand is die het leuk vindt en het geduld heeft om mij saxofoon te willen leren spelen da hoor ik het graag .tegen vergoeding .

Sonja

Heyhey...WELKOM...en veel plezier met toeteren...mooiere hobby bestaat niet.. :-D
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Daan

Welkom, weet je al wanneer je tenor klaar is ? :)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

beginner

Ik hoop volgende week kan niet wachten het is raar maar waar .Ligt ie jaren op zolder kijk ik niet naar om en nu had ie gister al klaar moeten zijn .  :) Ik denk dat ik beznet raak met het saxvirum  :-)

the martin

Zet hem op..
De nederlandse saxofonisten familie is nog lang niet groot genoeg

Welkom

CBone

Welkom en veel plezier. 33 is nog een mooie jonge leeftijd om op sax te beginnen. (Geldt eigenlijk voor iedere leeftijd). :D

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Tony

Hey Welkom op dit forum.