Klopt helemaal!
Adams bood al direct een leensax aan, wat service betreft is het absoluut een topzaak. Ze doen nergens moeilijk over. De lange reparatietijd ligt aan het feit dat het vakantie is. Dan brengt iedereen zijn saxen weg voor onderhoud, de helft van het personeel is met vakantie, het verzilveren van de hals gebeurt in een ander bedrijf en ga zo maar door. In andere periodes van het jaar gaat eht sneller, maar kan ik mijn saxen niet missen. Bij Bart was ik ook met een week klaar geweest, maar daar geldt een wachttijd van ongeveer een half jaar.
Die leensax, dat zag ik niet zitten...daar haal ik de door invisible genoemde redenen geen plezier uit. En inderdaad moet ik nu eerst nog afwachten tot de stemming op mijn mogelijkheden kan worden aangepast, er zal hier en daar dus nog wat bijgesteld moeten worden, maar eerst maar weer eens wat embouchure kweken. Wanneer ik dan een andere hals heb, begint het verhaal van je sax leren kennen weer van voren af aan. Als ik dat achter de rug heb ben ik in totaal wel een jaartje zoekende geweest. Maar het is het waard!