Author Topic: zon....thuisblijvers...zon....hobby's....zon....etc  (Read 10703 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #30 on: 25 July 2006, 09:16:49 »
Ik ben 2 weken geleden naar Frankrijk geweest...In de vogezen welteverstaan...t was ook redelijk warm, behalve op de Grand Ballon...gewoon koud daar omdat je aardig hoog zit..keb daar deze foto gemaakt..

Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline Tineke

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #31 on: 25 July 2006, 10:05:27 »
Quote from: "Sonja"
Ik ben 2 weken geleden naar Frankrijk geweest...In de vogezen welteverstaan...t was ook redelijk warm, behalve op de Grand Ballon...gewoon koud daar omdat je aardig hoog zit..keb daar deze foto gemaakt..

Leuke foto Son, heb je een cursus fotografie gedaan?   Ik neem mijn nieuwe digitale camera ook mee op vakantie. Ik hoop dat de foto's wat meer, dan leuke kiekjes worden                    
Voor mij hoeft het echt geen 35 graden te zijn. Ik KON altijd heel goed tegen de zon. Ik heb een lichaam dat super snel, heeel erg bruin wordt. Als ik echt 2 weken in de zon  "lig" ,  dan heeft mijn hele lichaam een zwarte gloed. ( die er overigens ook zo weer af is). Zelfs in de winter blijf ik nog redelijk bruin. Op de sportschool denken ze dat ik regelmatig onder de zonnebank lig.

Offline Amanda

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #32 on: 25 July 2006, 10:41:16 »
Ik heb ook maar 3 dagen zon gezien in m'n vakantie en ben hartstikke bruin geworden.
Doe niet onder voor mijn Molukse collega's, haha!!
En in de winter wordt ook nooit echt wit.
Heb gewoon een tintje.

Zal mijn verre Spaanse bloed wel zijn :D
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Offline Surion

• Member
  • *
    • Beaufour Saxophone Quartet
(No subject)
« Reply #33 on: 19 August 2006, 23:17:47 »
net terug thuis van 4 dagen muziceren,
vlamo jongerendagen was echt fantastisch,
dirigent: ivan meylemans, belg, die vooral actief is in nederland, schitterende vent

dit was het programma:
The Swan on the hill - jan van der roost
belgian pictures - andré waignein
deux mouvements (solist op altsax) - andré waignein
the legend of flathead lake - carl wittrock
him - stephen melillo
harbor park holiday - J.H Hosay
lil' darlin' - neal hefti arr luc vertommen
cute - neal hefti arr luc vertommen
marche americana S.Hyldgaard, arr Johan de Meij

een redelijk zwaar programma, goed voor een totaal van 19 uur repetitie, dat deze avond werd beloond door een volle enthousiaste zaal

voorlopig nog geen foto's online beschikbaar
Beaufour Saxophone Quartet: http://www.beaufour.be
Mainstream Music Band: http://www.mmband.be
S, Jupiter JPS-747, Selmer E | A, Le Monde Universal Vintage, Selmer E  & Otto Link n°7 | T, 1934 Couesnon Otto Link n°8 | B, Selmer Serie II 80 Super Action