Author Topic: zon....thuisblijvers...zon....hobby's....zon....etc  (Read 10702 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Tineke

• Member
  • *
zon....thuisblijvers...zon....hobby's....zon....etc
« on: 28 April 2006, 20:52:57 »
Laten we het eens over iets zonnigs hebben.  8)  Mijn lichaam schreeuwt om wat lekkere warme zonnestalen. Die ene dag zon is lang niet genoeg geweest. Hele volksstammen vertrekken dit weekend naar de zon.... :cry:  wat ben ik toch eigenlijk ook zielig.....of zijn er op dit forum nog meer (zielige) thuisblijvers. Snakken jullie ook naar wat warmte of leven jullie alleen maar voor je toeter? Er zijn nog wel meer leuke vrijetijds bestedingen toch! Wat zijn jullie andere hobby's?
Ik doe 2x in de week aan fitness en fotografie zou ik graag wat meer tijd voor vrij willen maken

Offline Surion

• Member
  • *
    • Beaufour Saxophone Quartet
(No subject)
« Reply #1 on: 28 April 2006, 23:55:27 »
zon, tjah, volgende week is laatste lesweek voor mij, en daarna dus examens voor een maand, k zal dus niet zoveel van de zon kunnen genieten
wat die "andere hobbys" betreft, die heb ik niet, ik heb van mijn 6e tot mijn 12e ook "turnen" gedaan, maar studies verplichtten mij een keuze te maken tussen muziek of turnen, 2 hobbys was teveel, t is muziek geworden, en k heb daar zeker geen spijt van :p

mijn week ziet er dus als volgt uit: 5 dagen les, dinsdagavond repetitie in "de haan", en daarna repetitie met m'n eigen kwartet (dat voorlopig even stil ligt), vrijdagavond repetitie met de grote harmonie van heist, zondagochtend repetitie met het jeugdensemble van heist, daar komen dan per jaar nog eens een 20-tal optredens her-en-der bij
Beaufour Saxophone Quartet: http://www.beaufour.be
Mainstream Music Band: http://www.mmband.be
S, Jupiter JPS-747, Selmer E | A, Le Monde Universal Vintage, Selmer E  & Otto Link n°7 | T, 1934 Couesnon Otto Link n°8 | B, Selmer Serie II 80 Super Action

Offline Tineke

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: 29 April 2006, 09:18:01 »
Quote from: "Surion"
zon, tjah, volgende week is laatste lesweek voor mij, en daarna dus examens voor een maand, k zal dus niet zoveel van de zon kunnen genieten

Hey, hartstikke veel sterkte met je examen.  :wink: Mijn dochter heeft vorig jaar examen gedaan, dus ik weet hoe spannend het voor je moet zijn.

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: 29 April 2006, 09:29:54 »
ja..ik ben wel al lekker bruin hoooor 8)  8)  8) , tja, je moet toch wat doen, als je ff rustig an moet doen..ben dus vorige week bijna continue in de tuin gaan rotzooien en zitten..en dan gaat t hard hoor..haha..verdere hobby`s ?? mmm..niet zoveel eigenlijk..
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline CBone

• Member
  • *
    • http://www.bigbandboesten.nl
(No subject)
« Reply #4 on: 29 April 2006, 09:52:32 »
Bij mij is het veel met muziek bezig zijn eigenlijk. Daarnaast lekker uitleven op de mountainbike en de racefiets en daar komt nu het goede seizoen weer voor aan  :D

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Offline Tineke

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #5 on: 29 April 2006, 11:48:59 »
Quote from: FunkyPunkySaxyJunkie
ja..ik ben wel al lekker bruin hoooor 8)  8)  8) , tja, je moet toch wat doen, als je ff rustig an moet doen.quote]
Gaat het een beetje, of ben je erg snel uitgeteld.....'t zou niets voor mij zijn...rustig aan doen....maarja soms heb je geen keuze.

Offline Sonja

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: 29 April 2006, 13:32:05 »
t valt me wel mee eigenlijk..ik doe rustig an, maar ben (nog) niet uitgeput enzo..dus..beetje relaxen, dan komt t vast goed.. ;-)
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Offline Surion

• Member
  • *
    • Beaufour Saxophone Quartet
(No subject)
« Reply #7 on: 29 April 2006, 13:43:42 »
nu ik het zo bedenk, ik heb toch nog een andere vrijetijdsbesteding naast muziek: ik ben vrijwillig medewerker (programmeur) van het belgische "lerarenforum"-platform, ook niet zoveel zon dus, tenzij ik in de tuin ook wireless kan ontvangen, maar daar twijfel ik feitelijk aan, moet ik eens testen,...
Beaufour Saxophone Quartet: http://www.beaufour.be
Mainstream Music Band: http://www.mmband.be
S, Jupiter JPS-747, Selmer E | A, Le Monde Universal Vintage, Selmer E  & Otto Link n°7 | T, 1934 Couesnon Otto Link n°8 | B, Selmer Serie II 80 Super Action

Offline Paul

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: 30 April 2006, 15:34:56 »
Sonja,

Hier is nog een blazer die nogal eens zijn skeelers pakt om ff bij te komen enne........aan het voorbereiden op het lopen in Spanje.
Vorig jaar stuk van de pelgrimsroute van Leon naar Santiago de Compostella (zgn Camino Frances)gelopen en nu vanaf 10 mei vanaf Irun aan de Spaans/Franse grens de Route del Norte (kustroute) richting Compostella.
Elke dag de rugzak op en we zien wel waar we 's avonds weer uitkomen!  ........ HEERLIJK!
Paul(beginner sinds 1998).
*The Martin Committee 1956 + Otto Link Florida 7* +Fibracell riet

Offline Tineke

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: 01 May 2006, 11:16:34 »
Quote from: "Paul"
Sonja,
aan het voorbereiden op het lopen in Spanje.!

Paul, aan het eind van de week kan je je hier voorbereiden bij een temperatuur van een graadje of 23. :oops:  Wat een heerlijk vooruitzicht!!!! :!:

Offline Paul

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #10 on: 03 May 2006, 17:29:16 »
Tineke,

dat gaat zeker goed lukken!
Woensdag 10 mei vliegen vanaf Brussel en dan treinen van Valladolid naar Irun en....lopen maar ....in westwaartse richting (Ultreya!)
We zien wel waar we uitkomen hoewel we natuurlijk wel het oude Pelgrimspad volgen langs de kust.
We zullen Santiago (850 km) wel niet halen maar aangezien we vorig jaar al zijn 'aangekomen" is dat niet zo'n ramp.

Een, gelet op de ervaring van vorig jaar, onvergetelijke tocht waarbij je letterlijk weer met beide benen op de grond staat/loopt en echt alle hectiek van hier behoorlijk achter je laat.
Zal weer behoorlijk wennen worden bij terugkomst! Een soort after-Camino depressie :-D

Offline Tineke

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #11 on: 03 May 2006, 21:16:31 »
Quote from: "Paul"
Woensdag 10 mei vliegen vanaf Brussel en dan treinen van Valladolid naar Irun en....lopen maar ....in westwaartse richting (Ultreya!)
Een, gelet op de ervaring van vorig jaar, onvergetelijke tocht waarbij je letterlijk weer met beide benen op de grond staat/loopt en echt alle hectiek van hier behoorlijk achter je laat.
Zal weer behoorlijk wennen worden bij terugkomst! Een soort after-Camino depressie :-D   music was my firt love, and it wil be my last :lol:
anders kan ik je wel an een copie helpen.

Offline Paul

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #12 on: 03 May 2006, 21:35:21 »
Quote from: "Tineke"
Lijkt me ook geweldig zo'n tocht. Ga je met een georganiseerde reis?
Is de natuur daar om deze tijd mooi of al dor?
Hele fijne vakantie gewenst.

Nee, niks georganiseerde reis. Hoewel iedereen moet weten hoe hij/zij het doet........gewoon rugzak vullen met de basis-dingen voor 4 weken lopen, beginnen met lopen en maar weer zien waar je 's middags/ 's avonds bent, eet en slaapt. In Spanje zijn redelijk wat refugio's (soort herberg voor pelgrims) aanwezig. Natuur is in mei IMO op zijn mooist; ontluikend ,op sommige plekken al veel in bloei en niet dat warme en daardoor vaak dorre wat je aan het eind van de zomer nogal tegenkomt in Spanje. Behalve natuurlijk op de meseta (stuk vlak, dor land tussen Burgos en Leon) maar ja , daar is het altijd dor.
Dit ( zo'n pelgrimstocht) moet je een keer in je leven doen en aan het eind de speciale pelgrimsmis in de kathedraal van Santiago bijwonen...........maakt echt diepe indruk en is dus ook geweldig!
Om je een indruk te geven: in 2005 zijn ongeveer 90.000 mensen aangekomen in Santiago en hebben daar hun "Compostella" gekregen ( die krijg je als je middels stempels in je credential=soort pelgrims-paspoort )kan aantonen dat je minimaal de laatste 100 km hebt gelopen.

Dank voor je goede wens!

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #13 on: 03 May 2006, 22:02:37 »
Goede reis,
hou je ook nog een dagboek bij ofzo?
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline Paul

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #14 on: 05 May 2006, 10:24:54 »
Daan,

Vorig jaar wel gedaan maar dit jaar niet: moet ik steeds weer op zoek naar een internet-cafe.... :-D  
Ook gedurende onze tocht is het wel lekker om ff niks met een pc te doen: daar zit ik de rest van het jaar al voldoende achter.
Als je interesse hebt dan hier de site van vorig jaar:
 http://http://paulenhanneke.waarbenjij.nu/index.php?intMessageId=437819