Main Menu

Een goed begin van 2017

Started by Jeannettef, 04 January 2017, 15:25:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeannettef

Hallo, iedereen op dit mooie forum. Ik ben een 'terugkerende' saxofoonspeelster. Jaren geleden heb ik een alt saxofoon in bruikleen gehad en heb er best aardig op leren spelen. De sax moest terug.... Nu wil ik het toch graag weer opnemen, en ben ik op zoek naar een studie alt saxofoon, via Marktplaats. Of is dat 'vloeken in de kerk'?  Ik ben 66 jaar oud, mijn naam is Jeannette en ik woon in Noord Brabant, bij Oisterwijk. Voorlopig ga ik mij weer helemaal inlezen op het gebied van saxofoonspelen, de aanschaf van een nieuw (gebruikt) instrument zal niet lang op zich wachten, hoop ik!

zoot

Hé Top...   nee hoor...  maar weet wat je koopt, en anders vraag het hier. Misschien wil er zelfs wel een Forumlid met je mee, proeftoeteren...

veel ♫♪ ToETerRRrrr PleZier ♪♪
welkom    hier             8)  TOet toEt grOEt vAn ZOoT   8)
ToeTtOEt, groEt van ZoOT.

Windbuil

Hallo Jeanette, Leuk dat je weer gaat spelen.
Op Marktplaats rondkijken kan nooit kwaad. Ook op de sites van saxofoonwinkels is veel info te vinden. Mijn advies: koop niet nieuw en koop geen sax met plastic knopjes en 'naald'veren van afgeknipte draad.

Welkom terug
De wetenschap te ontdoen van romantiek is de romantiek van de wetenschap

the martin

Welkom

Huur is natuurlijk ook een optie, vaak kun je dan na een tijdje het instrument kopen min de huurkosten

Windbuil

Huur. Daar denk ik stom genoeg nooit aan. Maar bij huur heb je weinig of geen keuze vrijheid. Een MVI zal je niet zo gauw in de verhuur tegenkomen.
De wetenschap te ontdoen van romantiek is de romantiek van de wetenschap