Main Menu

mooie foto

Started by Ben Rodenburg, 26 June 2006, 01:20:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ben Rodenburg

aangeizen het tch k u t voetbal was verveelde ik me en had ik dit even gemaakt
:D

Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

Wel grappig hoor benny, die foto met de merken eronder die je gebruikt.
Maar er mist toch echt één merk aan je lijst (SD Systems)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Tony

zeker een koele foto.

Daan heeft gelijk... ik zie ook geen SD staan ;)

the martin

En nu maar hopen dat die gesponsord gaat worden  :-D

Ben Rodenburg

Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Ben Rodenburg

Daan

Ja benny, veel bet zo. Dat blauwe wat terug komt in het achtergrond van het plaatje, Maarrrehh gebruikte jij niet een strap van BG  :P  :twisted:  O:)  ;-)

Ben Rodenburg

ja dan kan ik dat hele ding wel volbouwen, saxraxx, bg, SKB, SAXXYm, K&M.... dit is het belangrijkste :D

Daan

Toch nog wat ruimte, de zijkanten en de bovenkant. Met al die topmerken  ;-) .