Hallo allemaal,
ik ben al enige tijd op zoek naar dvd's met saxophone quartet muziek. Zoals ik eigenlijk al verwacht had heb ik er niet een gevonden. Nou lijkt het me toch leuk om eens een dvd met sax 4 tet muziek te hebben.
Toen bedacht ik me dat het misschien wel leuk is om een dvd samen te stellen met ingezonden opnames en deze te verspreiden onder de deelnemers {tegen kostprijs dus}. Dat houdt dus in dat de dvd niet meer gaat kosten dan het schijfje + verzendkosten. Uiteraard maak ik er een leuk hoesje bij maar dat stuur ik je wel toe via de mail.
De bedoeling is wel dat er echt alleen maar sax 4 tet muziek op komt. Wat je speelt moet je uiteraard zelf weten en het moet uiteraard wel een beetje klinken. Inzendingen het liefst aanleveren op een dvd en niet per mail. Adres gegevens krijg je als je je hebt opgegeven.
Mocht je mee willen doen aan dit project kun je me mailen op
[email protected] en krijg je nadere info. Iedereen kan meedoen. Als je meedoet moet je niet verwachten dat het project op korte termijn is afgerond, m.a.w het zal wel even duren voor je de dvd in je bezit hebt.
Ik ga dit bericht ook nog plaatsen op SOTW en saxforum.com
Ik hoop op veel reacties en wellicht dat we 2 dvd's kunnen samenstellen
Groetjes,
Ellis