Main Menu

Hey

Started by klavertje, 17 November 2006, 16:46:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

klavertje

Hey allemaal,
ik ben Hanne, ik kom uit België en ik ben pas begonnen met saxofoon. Ik heb ook cornet en viool gespeeld, maar omdat ik het nooit echt leuk vond ben ik ermee gestopt. Nu krijg ik nog maar alleen les maar binnen een jaartjee of zo, kan ik meespelen in een harmonie. Mijn andere hobby is kralen (ga maar eens naar mijn website kijken ;)) en ik ben 14 1/2 jaar.
Zo, dat is het  :) .
Groetjes,
      klavertje
creatief saxofonistje \";)\"

Jannerd

Alweer een Belg erbij!!

Welkom op het forum, veel plezier!!
Keilwerth & Selmer Alt
Yanagisawa Sopraan

Tony

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Jazzy-L

Heey welkom hier   :wink:
Hoop dat je een fijne tijd hebt hier;)
Make your words Sweet like Music!
Groetjes,
    Loraine

Daan

ey welkom op dit forum, leuk kralen. Ik maak ook sieraden... (vooral op school natuurlijk  :roll: ). Maar eigenlijk nooit met kralen! en ik vind die kettingen wel leuk eruit te zien. Ben benieuwd hoe je ze maakt als ringen... Wordt er dan echte coctailringen?
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

SFANX

alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

klavertje

Quote from: "Daan"ey welkom op dit forum, leuk kralen. Ik maak ook sieraden... (vooral op school natuurlijk  :roll: ). Maar eigenlijk nooit met kralen! en ik vind die kettingen wel leuk eruit te zien. Ben benieuwd hoe je ze maakt als ringen... Wordt er dan echte coctailringen?

bedoel je de spiraal-kettingen? de ringen kan je zo kopen, je moet ze alleen zelf afknippen en rijgen  :wink: je hebt ze ook in het kleiner, zodat het als armband kan dienen (de grootte van een ring bestaat ook)

bedankt voor de reacties  :wink:
creatief saxofonistje \";)\"

John G

Welkom op de forum Hanne... veel plezier

Groetjes
John
Maybe... Someday.... I\'ll be able to play (beter) \":)\"

saxtammie