Author Topic: Slowchat  (Read 32575 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Pieter

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #75 on: 30 June 2007, 17:49:15 »
He jongens, gefeliciteerd.
In mijn tijd heette het nog analist, en inmiddels zijn er heel wat benamingen de revue gepasseerd die ik niet onthouden heb. Het vak is nogsteeds leuk, al zit ik in de medische hoek.

en museoloog...vroeger kende ik iemand die dat ook was. Inderdaad ook toen was het moeilijk om een baan te vinden, maar ik denk dat je dan wel een brede opleiding hebt gehad zodat je je daar vast geen zorgen over hoeft te maken.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Offline Smelly Jelly

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #76 on: 01 July 2007, 09:54:31 »
Quote from: "Pieter"
en museoloog...vroeger kende ik iemand die dat ook was. Inderdaad ook toen was het moeilijk om een baan te vinden, maar ik denk dat je dan wel een brede opleiding hebt gehad zodat je je daar vast geen zorgen over hoeft te maken.

'T schint dat 90% uiteindelijk een baan vind binnen de sector, 5 % daar buiten en 5 % gaat iets anders studeren.

Je moet het alleen niet via de reguliere kanalen zoeken, maar gebruik maken van je netwerk!
T: Yanagisawa T901 (neck upgrade), Berg Larsen 105 1 SMS, Rico Select Jazz 3M
S: Yamaha YSS 475, Selmer S80 F, Rico Select Jazz 2,5
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

Offline Pieter

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #77 on: 01 July 2007, 10:39:19 »
ja, en de culturele belangstelling is weer aan het groeien denk ik, of hoop ik, benieuwd waar je terecht komt. Lijkt me een hardstikke leuk vak.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Offline Smelly Jelly

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #78 on: 01 July 2007, 14:51:04 »
Quote from: "Pieter"
ja, en de culturele belangstelling is weer aan het groeien denk ik, of hoop ik, benieuwd waar je terecht komt. Lijkt me een hardstikke leuk vak.

Ik geloof t ook... ik laat het hier wel weten als er iets gevonden is!!!
T: Yanagisawa T901 (neck upgrade), Berg Larsen 105 1 SMS, Rico Select Jazz 3M
S: Yamaha YSS 475, Selmer S80 F, Rico Select Jazz 2,5
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

Offline Jannerd

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #79 on: 07 July 2007, 17:01:20 »
Ik heb net 1e bac Rechten aan de KU Leuven achter de rug..

Heeft nog een bittere nasmaak gekregen.

8 vakken gehad, je mocht 3 buispunten hebben op voorwaarde dat je in totaal 54% zou behalen.

Ik heb 3 buispunten (een 9/20 en een 8/20) maar haal maar 53,4%  :smt067

Resultaat:

2 herexamens in Augustus/September..

Dan ook nog de 2 zwaarste vakken.

Frustrerend.
Keilwerth & Selmer Alt
Yanagisawa Sopraan