Main Menu

Slowchat

Started by Amanda, 19 November 2006, 11:10:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daan

Veel plezier!!! , doet me gelijk denken aan die reclame (van de Kamer van Koophandel natuurlijk!) met badiebadiebooohhh :) .
Wie weet kan hij je die techniek Circular Breathing aanleren  :-D
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Smelly Jelly

Ook buiten Holland heeft men de didgeridoo ontdekt...

welkom bij de inmiddels al weer lang vervlogen rage van blazen op buizen  :wink:  :wink:  :wink:

Wel vrij retro allemaal, zo "1999"!
T: Yanagisawa T901 (neck upgrade), Berg Larsen 105 1 SMS, Rico Select Jazz 3M
S: Yamaha YSS 475, Selmer S80 F, Rico Select Jazz 2,5
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

Zoot

Quote from: "Daan"Veel plezier!!! , doet me gelijk denken aan die reclame (van de Kamer van Koophandel natuurlijk!) met badiebadiebooohhh :) .
Wie weet kan hij je die techniek Circular Breathing aanleren  :-D

ik kan het hem wel ff leren........ maar dan wordt het filmpje minder leuk     :wink:      ik heb het kunstje onder de knie, 3 maanden flink geoefend en allerlei oefeningen destijds. Nu ik het kunstje ken is het van Oh, is dat alles     :roll:

inderdaad zo rond 1999, 2000 blies ik volop op "die toeter". Op een gegeven moment viel "ons groepje" uit elkaar en omdat alleen ook maar alleen is, deed ik er niet veel meer aan. ( er is geen muziek op papier dus ik "deed maar wat" en dat houdt gewoon een keer op....... Tot ik Hans Dulfer zag, driekwart jaar geleden ofzo....... maar dat is ook weer een verhaal op zich. Andere keer misschien    :D  :D  :D

Surion

Quote from: "Smelly Jelly"Ik kan je evrzekeren: je denkt dat je zo goed als klaar bent.

Maar die kleine dingetjwes, zoals de spellignscontrole die je noemt, die zijn de echte time-consumers!

dit kan ik nu intussen wel met zekerheid bevestigen :p rond 22h begonnen met het doornemen van mijn eindwerk, en tot in de kleinste details alles in orde gaan doen (spelling, ruimtes voor & na alineas, figuurtjes, herschrijven van sommige zinnen,...) t isnu bijna 4u snachts (of beter smorgens), en we zijn pas dik over de helft :p rest is voor morgen :p
Beaufour Saxophone Quartet: http://www.beaufour.be
Mainstream Music Band: http://www.mmband.be
S, Jupiter JPS-747, Selmer E | A, Le Monde Universal Vintage, Selmer E  & Otto Link n°7 | T, 1934 Couesnon Otto Link n°8 | B, Selmer Serie II 80 Super Action

Zoot

jeeeetje........   :shock:

:wink:   sterkte en succes    :wink:

Jazz.jr.rob

ik heb vandaag alles bij de drukker gebracht, morgen inleveren en dan ist weer weekend
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Zoot

tja, nu is er niks meer aan te doen...... (goed  :) gevoel over?)

8)       we zullen duimen     8)

Smelly Jelly

Ik heb mijn sjizzel ook maar vast ingeleverd vandaag

ben ik er maar vanaf.

en nu: werk vinden!
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

Amanda

Succes met alle scripties...

Pff, het is zulk lekker weer en ik zit gewoon tot 4 uur binnen.  :?
Zo jammer.
Maar ja, geld moet ook binnenkomen, anders wordt het erg lastig om te leven.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Jazz.jr.rob

Ik heb net een brief binnen gekregen dat ik me diploma heb behaald :D:D :smt026
Ik ben nu officieel, middenkader functionaris chemische laboratorium techniek, ook wel labrat genoemd.

volgend jaar verder in eindhoven op t fontys, een HBO opleiding doen.

maar eerst ff feesten
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Surion

proficiat, je brengt het er beter af dan ikke, ik heb eerst nog een herexamen in augustus, maar dat wist ik al een paar maand ik houd hem nog over van het eerste semester, zeer dom, maar ja, het is nu zo
Beaufour Saxophone Quartet: http://www.beaufour.be
Mainstream Music Band: http://www.mmband.be
S, Jupiter JPS-747, Selmer E | A, Le Monde Universal Vintage, Selmer E  & Otto Link n°7 | T, 1934 Couesnon Otto Link n°8 | B, Selmer Serie II 80 Super Action

juinen

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Smelly Jelly

Gefeliciteerd man!  :smt038

Daan

Quote from: "Jazz.jr.rob"Ik ben nu officieel, middenkader functionaris chemische laboratorium techniek, ook wel labrat genoemd.

GEFELICITEERD!!! hop hop naar de volgende job ;)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Miszy_Mo

Gefeliciteerd =D

Ik ben vandaag bij Adams geweest met mijn broer, hij moest een nieuwe demper hebben (hij studeert bastrombone aan het conservatorium). Uiteindelijk zijn we daar de hele middag geweest, instrumenten bespelen en zo, en heb ik een saxofoon gevonden waarvoor ik nu moet gaan sparen =P Ik denk na de vakantie het geld bij elkaar te hebben.. als ik me een beetje kan beheersen met mijn "dagelijkse inkopen".
Adolph Sax rules!