Author Topic: Macbook  (Read 6419 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
Macbook
« on: 30 November 2006, 00:00:43 »
Beste mensen

ik heb nu een macbook gekocht, en daar zit een programma bij waar je op meerdere sporen kan opnemen. ik zal binnenkort even een demootje uploaden.

het nummer heet garageband 3. hier kan je bijvoorbeeld ene nummer inmporteren van een meespeelcdtje en een partij erop meetoeteren!

even uploaden!
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
(No subject)
« Reply #1 on: 30 November 2006, 00:08:57 »
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
(No subject)
« Reply #2 on: 30 November 2006, 00:36:32 »
Garageband is te gek.
Heb je ook die Jampacks?

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
(No subject)
« Reply #3 on: 30 November 2006, 01:02:49 »
bee, wa zijn da?

tenminste, ik weet niet of ik die jampacks heb :P

ff zoeke

Offline Smelly Jelly

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #4 on: 30 November 2006, 10:15:34 »
Ik geloof dat die Jampacks extra sampletjes en Virtuele instrumenten zijn...

Garageband is geweldig! Als je prof wil gaan zou je logic of logic express eens moeten tjekken, erg vette programma's waar je inventief mee kan werken...
T: Yanagisawa T901 (neck upgrade), Berg Larsen 105 1 SMS, Rico Select Jazz 3M
S: Yamaha YSS 475, Selmer S80 F, Rico Select Jazz 2,5
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

Offline Ben Rodenburg

• Member
  • *
    • Website
(No subject)
« Reply #5 on: 17 January 2007, 14:47:26 »
dit is ene filmpje die ik al een tijdje geleden opgenomen met met de plugins van garageband..

heb er nu ook een mengpaneeltje bij en kan nu goede opnames maken! geen ruis (eindelijk)

Offline sopraan!

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: 17 January 2007, 15:34:49 »
ziet er erg leuk uit moet ik zeggen :!: