Main Menu

maar even voorstellen

Started by rattus52, 10 December 2006, 22:41:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rattus52

Ik ben sinds ruim een jaar bezig met spelen op de sax. Ik had een Conn gehuurd, maar die speelde erg moeilijk. De klarinetlerares van mijn vrouw heeft hem gecontroleerd, hij bleek vrijwel geheel lek te zijn. Met haar heb ik bij Harry Bakker een nieuwe sax uitgezocht, het werd een Yanagisawa altsax. Vanaf september 2005 les ik bij haar. Na een jaar les ben ik bij een harmonie begonnen bij het leerlingenorkest. Een paar weken geleden heb ik een Aurora tenorsax gekocht. Die kost rond de 500 euro en speelt verrassend goed. Voorlopig speelt mijn vrouw daar op.

groetjes,

Rattus

Daan

Welkom Rattus op dit forum!

Dus je hebt saxofoon les van een docent die klarinetles geeft?
Ok, lijkt me lastig. Al ben ik niet iemand die klarinet speelt maar toch heb ik daar eigenlijk zo mijn vooroordelen over...
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Tony

He Rattus... welkom hier!

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Amanda

De discussie over klarinet vs saxofoondocent staat bij Stellingen en Polls.
Dit topic graag alleen voor een welkomstwoord houden ;)

Bedankt!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Jazzy-L

Hey Rattus
Welkom hier !! veel plezier hier op het forum :wink:
Make your words Sweet like Music!
Groetjes,
    Loraine

SFANX

alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

juinen

Ben Rodenburg

Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII