Selmer Saxofoondag 3 februari Bergen op Zoom

Started by Harm Roestenberg, 12 December 2006, 09:41:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Amanda

Aaaah, was jij dat!
Jij speelde ook nog op de sopraan in 1 van de pauzes toch?
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Jazz.jr.rob

nee alleen op t eind, maar sopraan is niet echt mijn ding. een vriend van mij heeft een merkloze uit china laten importeren (sopraan voor 200 euro) en die gebruikt hij voor de dweilband. Het is geen geweldig ding maar voor zoiets is t prima, kapot gaat t toch.

op die dag heb ik wel op een paar alten en de tenoren gespeeld. De reference 54 speelde lekker. vooral die matte (tenor). Ik wilde eigenlijk ook wel op die bassax spelen, maar vond t onbeleefd om te vragen omdat die niet van selmer zelf was.
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Amanda

Ja, die matte tenor was heel gaaf.
Ik was vergeten mijn altmondstuk mee te nemen, had er nog wel wat van willen proberen.

Maarre, jij speelde toch de Pink Panther? Tijdens de laatste pauze dacht ik?
Of verwar ik je nu met iemand anders? :-D
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Jazz.jr.rob

nee da was iemand anders, opeens speelde iedereen the pink panter volgust mij. ik doe altijd maar wat ;)
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Amanda

Ik weet al, dat was die jongen met dat gestreepte truitje, op foto 25.
Volgens mij  :-D
Nou ja, wat maakt het uit!
Het was een leuke dag, daar gaat het om!

Jazz.jr.rob

je zoek t wel tot de bodem uit ;)

Amanda