Main Menu

Ook ik

Started by FB, 20 December 2006, 13:29:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FB

Hallo allemaal!

Ook ik ben nu maar lid van deze club geworden.
Vroeger (ja vroeger...) ooit eens een blauwe maandag alt sax gespeeld. Helaas sneuvelde deze King al vrij vroeg en heeft het 30 jaar geduurd (ben nu 51) voor dat ik wederom sax ben gaan spelen. Sinds maart dit jaar op een 2e hands die gisteravond naar een nieuwe eigenaar is gegaan omdat ik mijn gloed nieuwe LA Sax van Steve Goodson had ontvangen uit de US.
vanaf januari begin ik met repareren, onderhouden en verkopen (US alt saxen, zoals Bundy`s) van alt saxen.
Wil je weten hoe ik er uit zie (waarom zou ik niet weten), ga den even naar www.grootcafejanssenenjanssen.nl en kijk bij jamsessions.
Groeten,
Henk (AKA Haje)
TopSax saxofoons
http://www.freeblowing.com

Tony

He Henk, welkom hier!

Daan

Henk welkom op het forum!
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

juinen

beginner

Eindelijk nog een Veendammer Welkom :D
1*Alt cannonball mad meg, Mondstuk Selmer Super Session D  
2*Tenor Grassi Mondstuk SML metal 4* Selmer c*
Francois Louis Ultimate Rietbinder voor Alt

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

SFANX

naamgenoot Henk  :wink: welkom
alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

FB

Bedankt mensen voor de welkom reply`s!
Beginner: misschien iets voor je om eens langs te komen bij Janssen op de maandelijkkse jamsessie? Ben zelf nu 2 keer geweest...erg leerzaam en ook nog gezellig. :D
TopSax saxofoons

beginner

Kan ik best wel een keer doen . Vroeger kwam ik er regelmatig maar toen was het nog pand49
1*Alt cannonball mad meg, Mondstuk Selmer Super Session D  
2*Tenor Grassi Mondstuk SML metal 4* Selmer c*
Francois Louis Ultimate Rietbinder voor Alt

Ben Rodenburg

LA SAX!!! mooi merk!!! veel plezier er mee :D
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Oliver

Henk
In de link in je eerste bericht heb je de eerste "Janssen" met 1 S geschreven, daarom werkt de link niet.
Als je dat zelf even wijzigt in dat eerste bericht dan werkt het.
Leuke site trouwens en welkom
Groeten Oliver :smt039
[size=75]Selmer Soprane Series III (modif), Vandoren Optimum SL4, Rico GrandClassic Select 2,5, BG Classic[/size]

Amanda

Quote from: "Oliver"Henk
In de link in je eerste bericht heb je de eerste "Janssen" met 1 S geschreven, daarom werkt de link niet.
Als je dat zelf even wijzigt in dat eerste bericht dan werkt het.
Leuke site trouwens en welkom
Groeten Oliver :smt039

Ik heb het al aangepast.
Als het goed is werkt het nu.
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

FB

Oopss..en bedankt!
TopSax saxofoons