Enige tijd geleden heb ik 3 cd's bij Bryan Kendell besteld. Het betrof hier 3 cd's van het Sigurd Rascher Saxophone Quartet. Het zijn allemaal hele oude opnames die van {volgens mij} lP's komen. Hij heeft een hele collectie aan oude opnames dus niet alleen kwartetten. De opnames zitten vol met ruis en tikken enzo maar dat heeft juist iets nogstalgisch. Voor de jongeren onder ons {die de lp nauwelijks hebben mmee gemaakt zal ws minder nostalgische gevoelens oproepenmaar toch is het de moeite waard. Ik kan natuurlijk alleen voor de cd's spreken die ik heb gekocht maar ik ga er van uit dat er voor ieder wat wils is.
De cd zelf en het hoesje zien er een beetje onprofessioneel uit maar dat is voor mij van minder belang. Ik ga er van uit dat e.e.a wel legaal geregeld is hoewel ik daar niets van terug kan vinden.
In e-mail contact is het een aardige man. Ik heb echter enig speurwerk gedaan {om volledig te kunnen zijn} en het blijkt dat er zo nu en dan nog wel eens verschillen met hem zijn. Zoals gezegd persoonlijk heb ik die ervaring niet.
Dit is zijn website:
http://mysite.verizon.net/res8o1o8/CDs.htm