Author Topic: Aurelia Saxophoonkwartet  (Read 9975 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Oliver

• Member
  • *
    • http://home.planet.nl/~bree0170/kees/
Aurelia Saxophoonkwartet
« on: 24 January 2007, 13:31:40 »
Het Aurelia saxofoonkwartet treedt op in het TV programma,
Vrije Geluiden van de VPRO

Zondag 4 februari 2007 10:31 Ned 1
Zaterdag 10 februari 2007 09:00 Ned 1 (Herhaling)

Veel kijk en luisterplezier.
groeten Oliver :smt039
[size=75]Selmer Soprane Series III (modif), Vandoren Optimum SL4, Rico GrandClassic Select 2,5, BG Classic[/size][/b]

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #1 on: 24 January 2007, 18:13:59 »
Ik opende net mijn post en zag dus precies die mail die jij had gepost ;) .
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Offline Paul

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: 24 January 2007, 21:39:14 »
Pffff.....wat een uitzendtijden...........mag ik ook gewoon uitslapen??
Paul(beginner sinds 1998).
*The Martin Committee 1956 + Otto Link Florida 7* +Fibracell riet

Offline Ellis11

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: 24 January 2007, 23:28:36 »
WAT???? 10.30 en dan nog niet op???   Jij hebt zeker geen kids.... of oudere kids, dat kan natuurlijk...

Offline Paul

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #4 on: 25 January 2007, 07:55:49 »
Quote from: "Ellis11"
WAT???? 10.30 en dan nog niet op???   Jij hebt zeker geen kids.... of oudere kids, dat kan natuurlijk...

tja, van die kids die er soms pas om 06.00 uur inliggen.............voordeur moeilijk open krijgen.......veel gestommel op de trap.........badkamer wordt dan nog even verbouwd......nog even wat eten........etc.

So: elke fase in het leven heeft zijn voordelen. Ze hoeven(mogen?) ook niet meer mee op vakantie  :-D

Offline Pieter

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #5 on: 25 January 2007, 08:39:18 »
Goh Paul.....wat herkenbaar!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Offline Ellis11

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: 25 January 2007, 09:05:32 »
Nou dat komt dan nog voor mij.... ik heb 3 dochters.....zou dat schelen?? of juist niet..... ach ik zie wel.... ik heb natuurlijk voorbeeeeeeeldige kinderen...{ahum ahum}

Offline Paul

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #7 on: 25 January 2007, 10:02:34 »
Nou dat komt dan nog voor mij.... ik heb 3 dochters.....zou dat schelen??

bereid je maar voor.......ik heb............3 dochters!

.... ik heb natuurlijk voorbeeeeeeeldige kinderen...{ahum ahum}

dat dacht ik ook altijd............

enne Pieter.....zou dat dan toch door onze leeftijd komen :-D

Offline Pieter

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: 25 January 2007, 11:32:36 »
..........of de leeftijd van de kinderen............

heel gezellig en alles verloopt min of meer probleemloos, maar waar ik vroeger dacht dat ik meer tijd voor mezelf zou krijgen wanneer ze wat ouder zouden zijn, kan ik nu nog wel eens met weemoed terugdenken aan hun lagere schooltijd. Onze tijd wordt nu voornamelijk verdeeld tussen: het regulieren van de geluidsoverlast, bijvullen van koelkast en voorraadkasten, ( wij hebben 2 jongens ), elke dag op andere en meerdere tijden eten ivm met voetbbaltrainingen ed, BERGEN EN BERGEN was, gemiddeld 2 per dag 7 kg machine. ( oudste zoon is ijdeler en erger dan welk meisje ik ooit gezien heb) Op zijn tijd alle hartsperikelen aan horen, helpen bij studiekeuze, ruzies tussen de broers beslechten. En....wat maken ze een hoop vuil en wat maken ze een troep.  

Het leven aan de kant van de jongens is een groot feest. Ze hoeven niet al te veel te studeren om goede resultaten te halen, dus waarom zou je?
Heerlijke goed verdiendende baantjes die ze helemaal zelf kunnen regelen. Grote en gezellige vriendenkring. Lekker veel uitgaan, veel uitslapen. Natje en droogje staat altijd in geruime mate klaar. Ze vertellen ons hun weekindeling, wat ze allemaal voor leuke dingen ze gaan doen en dat zal voor ons toch geen probleem zijn? Kamers vol elctronica en als  iets niet werkt roep je gewoon heel hard: Paaaahaaa...
En het lijkt wel of er altijd 1 van de 2 thuis is wanneer ik dat ook ben. Er vallen altijd wel lessen uit en dat is nooit voor allebei gelijk.

MAAR....dat je zo van dat lekkere onbezorgde leventje van je kinderen kunt genieten is met geen pen te beschrijven en wanneer andere mensen je ook nog vertellen dat ze best te pruimen zijn en je ziet dat ze toch ook niet zomaar alles voor vanzelfsprekend aannemen dan is het het allemaal weer de moeite meer dan waaard.

maar van de zomer gaat er al 1 niet meer mee op vakantie... :-D  :-D
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Offline Ellis11

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: 25 January 2007, 20:09:02 »
bereid je maar voor.......ik heb............3 dochters!

Gaaf man... ik ga gewoon mee stappen. Beetje de irritante pa uithangen... :evil:  :twisted:

Nee hoor, dat zal ik de kids besparen....

Offline Surion

• Member
  • *
    • Beaufour Saxophone Quartet
(No subject)
« Reply #10 on: 25 January 2007, 21:41:25 »
rofl, dit vind ik zalige posts om te lezen :p wat een situaties allemaal, kan ik me hier thuis niet voorstellen, ik mag veel, k heb niet te klagen (ben dan ook al 21) maar ehm der zijn nog steeds regels,... kdoe niet zomaar waar ik zin in heb zonder het eerst te vragen/melden

der is er maar eentje die t hier heeel er easy heeft en da s mn zusje vna 11 jaar jonger, die mag alles (of tenminste, dat denkte ze toch), ze doet dan ook zomaar alles wat ze wil, ookal wordt het ze verboden, enz enz :p ergerlijk bij momenten, maar ach ja, k kan ze wel begrijpen, als enig kleintje tussen 4 volwassenen, moet wss wel vervelend zijn soms.
Beaufour Saxophone Quartet: http://www.beaufour.be
Mainstream Music Band: http://www.mmband.be
S, Jupiter JPS-747, Selmer E | A, Le Monde Universal Vintage, Selmer E  & Otto Link n°7 | T, 1934 Couesnon Otto Link n°8 | B, Selmer Serie II 80 Super Action

Offline Paul

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #11 on: 26 January 2007, 11:21:06 »
Quote from: "Pieter"
..........of de leeftijd van de kinderen............

heel gezellig en alles verloopt min of meer probleemloos, maar waar ik vroeger dacht dat ik meer tijd voor mezelf zou krijgen wanneer ze wat ouder zouden zijn, kan ik nu nog wel eens met weemoed terugdenken aan hun lagere schooltijd. maar van de zomer gaat er al 1 niet meer mee op vakantie... :-D  :-D

Ja , van die fases in het leven...........
Heel herkenbaar. Inmiddels voor mij natuurlijk niet meer rijden voor het voetbal (jaja 2 dames) want de auto van ma wordt natuurlijk genomen. Maar ja.........kun je even naar mijn fiets kijken (kijken kan ik altijd)...bandje plakken,ketting smeren......2 dagen vloertje leggen bij de oudste die het huis al uit is.......toch maar weer wasmachine vervangen na 5 jaar(Bergen was, Pieter!)..... het geheim van de altijd gevulde koelkast wat tegenvalt als je op jezelf gaat wonen.....maar bovenal: Blij met en trots op 3 van die kanjers!

Offline Pieter

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #12 on: 26 January 2007, 12:38:20 »
En met recht!!!!

Offline jupialto

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #13 on: 26 January 2007, 14:22:34 »
Ja,.....

Zit ik me hier toch met een paar natte ogen te lezen...Gossiemijne, er zijn dus echt nog mensen op deez' aard' die min of meer dezelfde ervaringen hebben met hun kinderen.
Als ik mijn ervaringen erbij zet lijkt het toch al snel op Peter, Paul & Mary (ik verander dan ff stiekum mijn naam,dus) :-D .

Ik herken veel overeenkomsten met beide voornoemde heren en hoewel de ergernis soms grotere vormen aan lijkt te nemen dan in werkelijkheid mogelijk is, toch ben ik net als Paul (en waarschijnlijk Pieter ook!) trots op mijn kids. Twee opgroeiende jongens (20 en puber; 22 en uitwonend) en een gezond puberende meid van 14. Bij ons is het vaak "voor elck wat wils"
en dat zorgt ervoor dat bijna iedereen tevreden is. Kost wat prive-tijd, maar alla, houdt je toch lekker van de straat.
groet, Menno

\"your inner voice will always guide you\"

Offline Pieter

• Member
  • *
(No subject)
« Reply #14 on: 26 January 2007, 15:22:53 »
trots is het woord niet.......

IK BARST UIT MIJN VOEGEN... :-D