Main Menu

Onze nieuwe bandfoto's !

Started by Smelly Jelly, 11 February 2007, 15:57:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Smelly Jelly

Ziehier, onze bandfoto's voor 2007 met dit keer ook een hoofdrol voor mijn Yanagisawa!

//http://www.markandthespies.nl
//http://www.myspace.com/markandthespies

recente persquotes:

“Er is alweer een regel rechte nederbiet sensatie opgestaan hier ten lande: Bietgroep Mark & the Spies  uit Veenendaal!!! Luister op hun myspace naar 3 onvervalste nummer één hits.â€
T: Yanagisawa T901 (neck upgrade), Berg Larsen 105 1 SMS, Rico Select Jazz 3M
S: Yamaha YSS 475, Selmer S80 F, Rico Select Jazz 2,5
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

Erik

ziet er strak uit, de recensies trouwens ook, of heb je slechte weggelaten :D
Alt: Rene guenot,
     mondstuk: King,
     Rico plasticover riet 2,5.  Tenor: Keilwerth the new king,            mondstuk: Otto link 6*,            Rico plasticover riet 2,5.

Smelly Jelly

Quote from: "Erik"ziet er strak uit, de recensies trouwens ook, of heb je slechte weggelaten :D

Nee, die had ik er dan ook wel tussen gezet.

Denk ik...  :wink:
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

Amanda

Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

Daan

Foto's zijn erg goed gelukt...

En goede recensies :) . Wat wil je nog meer? Optreden van jullie in Utrecht natuurlijk ;)
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

SFANX

gave foto's en ook een leuke beat op myspace, maar volgens mij mis ik toch nog een sax :shock: , of heb ik nou niet goed geluisterd :!:
alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

Smelly Jelly

Quote from: "SFANX"gave foto's en ook een leuke beat op myspace, maar volgens mij mis ik toch nog een sax :shock: , of heb ik nou niet goed geluisterd :!:

Dat klopt:

A: Ik speel voornamelijk toetsen;
B: De nummers van myspace zijn alweer wat ouder, uit de tijd dat de band nog een trio was (inmiddels al weer meer dan een jaar geleden). Dit voorjaar   komt onze eerste Full-length LP (jaja, op vinyl) uit op Screaming Apple Records.

QuoteWat wil je nog meer? Optreden van jullie in Utrecht natuurlijk Wink

6 april staan we in de DB's Studios met the Monsters, D!

SFANX

OK wacht ik daarop, fijne stem heeft de zanger(s) :!: , en de sound klinkt(in mijn oren) een beetje beatles-achtig (als je dat een compliment vindt natuurlijk) ;-)
alt: buescher aristocrat "big B" 1945  tenor: buescher aristocrat"big B"1947  bar: dolnet(50er jaren)

Smelly Jelly

Quote from: "SFANX"en de sound klinkt(in mijn oren) een beetje beatles-achtig (als je dat een compliment vindt natuurlijk) ;-) ...

Tony

Klinkt super... complimenten!!!