Author Topic: Aanvullende informatie NERV-Coventie  (Read 1675 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Oliver

• Member
  • *
    • http://home.planet.nl/~bree0170/kees/
Aanvullende informatie NERV-Coventie
« on: 07 March 2007, 15:29:27 »
Beste EnkelRieters,

Hierbij de laatste update van het programma voor de NERV-Conventie van 13-15 april 2007 in het Conservatorium (HKU) van Utrecht. Mochten er opmerkingen of wijzigingen zijn dan horen we dat graag.

Vrijdagavond 13 april om 20.00 uur speelt tijdens het Openings Concert het Nationaal Jeugd Harmonie Orkest o.l.v. Steven Walker o.a. twee wereldpremiéres van de componisten Rob Goorhuis (Clarinet Concerto - klarinetsolo: Daan Kuiper) en Henk Alkema (Mater Dolorosa - solist: het Aurelia Saxofoon Kwartet)

Graag willen we van iedereen (die het nog niet aan ons ge-email'd heeft) een biografie, foto en de programmagegevens krijgen voor het maken van het programmaboekje. Ook een postadres zodat we flyers naar jullie kunnen toesturen! En natuurlijk zijn suggesties en voorstellen van harte welkom.

Bedankt en we houden jullie op de hoogte.

groet, John de Beer (NERV)

Groeten Oliver :smt039
[size=75]Selmer Soprane Series III (modif), Vandoren Optimum SL4, Rico GrandClassic Select 2,5, BG Classic[/size][/b]

Offline Daan

• Member
  • *
  • sopraan, alt en tenor
(No subject)
« Reply #1 on: 07 March 2007, 18:21:31 »
Ik hoef niet eens mijn mail te checken van Johan van der Linden :) , hier wordt het ook bijgehouden... lol

Rob Goorhuis heeft heel veel composities gemaakt ook voor psalmen, waarvan ik er ook een aantal heb bespeeld.
En mijn naamgenoot die klarinet speelt kwam ik ook een keer tegen... Lijkt me wel een vriendelijke man... Alleen ik vond het wat minder als saxofonistzijnde dat hij klarinet bespeeld :) .
Voor diegene die zich voornamelijk richt op het klassieke muziek... Die zou dit wel moeten zien vind ik... Anders ooit wel eens het Arelia Saxofoon Kwartet...
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."