Het verhaal van een fiets en een mondstuk

Started by Shofar, 27 March 2007, 17:53:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shofar

Quote from: "Daan"Ow jammer dat een collectors item zou gemaakt worden van de binnenband van Lance... Ik dacht eerder aan eentje van bladgoud  :roll: .
maar een blauwe of een oranje!!! zou ook heel vet zijn hoor...
Ik zou zeker de oranje nemen :D .

Jullie Nederlanders toch :-)
"Rare jongens die Nederlanders" naar een citaat van een beroemde Galliër, Obelix.

Als't over oranje gaat, dan zijn jullie er als de pinken bij.
Als je ergens in het buitenland bent kan je een Nederlander er meestal vlotjes uithalen door hier en daar een schreeuwerig oranje accent in de kledij.

Trouwens, nu ik toch nog effe aan't typen ben: wat is nu de
echte officiele naam van zo'n mondstukklevers?

Thanks guys!
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Jazz.jr.rob

geen idee, maar een belg is desalnietemin ook al gauw te herkennen. ik hoef maar een 1 ding te vragen.
wat is t lekkerste bier? en dan zijn er 2 antwoorden mogelijk
alee mar zeg dat is een duvel natuurlijk.
of jupiler.

maar het oranje is inderdaad niet te vermeiden in de hollandse cultuur, al heb ik t niet zo met voetbal wordt het bij de andere takken van sport ook vaak gebruikt.

maar ik woon vlakbij belgië en hoor af en toe eens een paar woordjes voorbij komen, zoals Toonkast, ik dacht gelijk das een klankkast, maar nee het is een vitrine. of een schuifaf, enig idee, ja een glijbaan.

wat betreft het topic we zullen er niet tever van afzeilen, op zn belgs: een plakker is een sticker dus dan zou het, zoals als eerder gezegd een mondstukplakker moeten zijn.

maar de officiele term,  :roll: geen idee
alt: Selmer Reference 54, Mondstuk: Meyer 8 Riet: Rico Jazz Select 3S
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Sonny

Armstrong heeft zo vaak de Tour gewonnen. Die plakkertjes zijn niet meer exclusief. Neem eens een plakker van de laatste Belgische of Nederlandse Tour winnaar?! Da's pas geld waard... ;-)
Happiness is a nice wet reed (Dexter Gordon)

Jazz.jr.rob

dat is nog voor de laatste 11steden tocht, gok ik zomaar.
die rubbers zijn allang uitgehard.
Tenor: Conn 10M Lady face (\'39), Mondstuk: Ponzol vintage 105 Rico Jazz select 3S

Sonny

Ik meen dat Joop Zoetemelk in 1980 als laatste en 2e Nederlander de Tour won... De 11-steden toch is inderdaad recenter (1997) Shofar wordt nog eens rijk met onze successen! ;-)

Jazz.jr.rob

door de spruitenboer en daarvoor was 1986 geloof ik dus volgend jaar 11 steden tocht als je t in deze logische volgorde bekijkt, (ik kijken teveel CSI NCIS en NUMB3RS)
lang leve het broeikas effect.

wat was t topic ook al weer?

Sonny

Euhhh... of Lance Armstrong op de fiets van Joop Zoetemelk de 11- stedentocht kan fietsen met een zak spruiten achterop?

Jazz.jr.rob

dat kent hij niet eens, dan bedoel ik fietsen, of nee spruiten.

maar laat hem eens de tour de france klunen met zen fiets, met spruiten als ontbijt..... de groene motor

Shofar

Quote from: "Sonny"Shofar wordt nog eens rijk met onze successen! ;-)
Natuurlijk regel ik jullie wel een prijsje voor één mijn exclusieve mondstukstickers.

Ik denk er zelfs aan ook een off-road-mondstuksticker
te ontwerpen.
Daarvoor verkies ik dan de buitenband ipv de binnenband.
Antislip op je mondstuk kan nooit geen kwaad hé.

Dus denk dan maar aan de buitenband van de volgende Gele Trui
met exlusief asfalt van de Parijse straten.
Ik denk er net aan dat ik mijn schoonbroer nog een loer moet draaien. Hij rijd met een Porsche...Dat zulen mooie maar prijzige mondstukstickers worden  :-D
Wil je iets weten, specifieke vragen? Contacteer me rechtstreeks - ik volg niet altijd alle berichten op!
I play Adolphe Sax & Cie tenor Dinant - Conn Ladyface alt - belachelijk veel soorten mondstukken, rieten en rietbinders

Sonny

Begin nu spijt te krijgen dat ik mijn Mini Cooper heb verkocht... Mooie kleine bandjes... sopraanmondstukken... Zeg Shofar... wat dacht je van formule 1 banden voor het betere BeBop werk? ;-)

Shofar

Quote from: "Sonny"Begin nu spijt te krijgen dat ik mijn Mini Cooper heb verkocht... Mooie kleine bandjes... sopraanmondstukken... Zeg Shofar... wat dacht je van formule 1 banden voor het betere BeBop werk? ;-)

Sonny, wij gaan zaken doen!
Zoveel is duidelijk :-)

Sonny

En veel geld verdienen! We kunnen voor de forumleden een soort kortingspas introduceren? Of bestaat die al?

Shofar

Quote from: "Sonny"En veel geld verdienen! We kunnen voor de forumleden een soort kortingspas introduceren? Of bestaat die al?

Hééééé, zeg, kortingspas?
Rustig hé, wil je een beginnende kleine zelfstandige nu al uitmelken? :-)

Jazz.jr.rob

weten we gelijk wat we met lekke fietsbanden moeten doen.

Shofar

Zo...Bij deze wil ik jullie het heengaan melden van mijn speciale fietsbandmondstuksticker.

ben naar de winkel geweest om "officiele" mondstukstickers :-)
't Zijn wel van die lekkere dikke - dan kan ik lekker bijten.