Harry Bakker

Started by Daan, 12 March 2005, 20:01:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daan

Harry Bakker ik ken geen betere winkel waar ze betere service en reparatie hebben!
Als ik iets nodig heb (wat het ook is zoals rieten) dan ga ik er zkr heen:D
(het is in muidenberg) echt een Super TIP!

hun site  :arrow:  www.saxtrader.nl

(en als je daar bent geweest kan je altijd nog naar dat bakkertje ernaast  :P )
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Ben Rodenburg

ik heb zelf een tegekke sax winkel dus ik ga voor het bakkertje :P
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

Daan

Foto's van de winkel:

Ben Rodenburg

hier hebben m'n ouders mijn tenordax gekocht!

goeie service btw :P
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

Tony

Ik vind dat Amsterdam Winds top service geeft... Eigenlijk wel de beste  (nee, ik heb geen aandelen) :)

Daan

je hebt het vaak over die winkel, iedereen zo zijn voorkeur ;)

Tony

Daan

wat zijn jouw ervaringen met die winkel dan? buiten dat je bv. die Mark VI mocht uitproberen... (dat weten we namelijk al ;) )

Tony

Owh... ik heb m'n Alt (een Martin Indiana) daar gekocht, toen een tenor, de Conn Continental, die heb ik ingeruild (zonder verlies van waarde) voor een Martin Committee II omdat de Conn gewoon niet mijn instrument was, toen heb ik een Bari Martin Typewriter geprobeert maar die stemde niet (dat hadden ze ook gezegd) en toen heb ik daar m'n Mark VI gekocht. Verder nog een Conn 16M voor m'n vriendin die ze later weer in/omruilde voor een nieuwe Yamaha.

Plus natuurlijk een aantal mondstukken, rietjes, boeken en de rest van de accessoires. Verder zijn m'n toeters daar gereviseerd (de Committee II onlangs) en de Mark VI toen ik 'm kocht wat ook top gedaan is.

Verder natuurlijk even langslopen als ie lekt, kurkje vervangen moet worden e.d wat ook nooit een probleem is.

Is dat ervaring genoeg? :)

Ben Rodenburg

denk het wel hoor anto ;)

Daan

Quote from: "Anthony"Owh... ik heb m'n Alt (een Martin Indiana) daar gekocht, toen een tenor, de Conn Continental, die heb ik ingeruild (zonder verlies van waarde) voor een Martin Committee II omdat de Conn gewoon niet mijn instrument was, toen heb ik een Bari Martin Typewriter geprobeert maar die stemde niet (dat hadden ze ook gezegd) en toen heb ik daar m'n Mark VI gekocht. Verder nog een Conn 16M voor m'n vriendin die ze later weer in/omruilde voor een nieuwe Yamaha.

Plus natuurlijk een aantal mondstukken, rietjes, boeken en de rest van de accessoires. Verder zijn m'n toeters daar gereviseerd (de Committee II onlangs) en de Mark VI toen ik 'm kocht wat ook top gedaan is.

Verder natuurlijk even langslopen als ie lekt, kurkje vervangen moet worden e.d wat ook nooit een probleem is.

Is dat ervaring genoeg? :)

ja goeie ervaringen ;) als ik dat zo hoor denk ik dat Harry Bakker en A'dam Winds het beste bieden in nederland ;)

ben je wel eens bij Harry Bakker wezen kijken Anthony?

Tony

Quote from: "Daan"ja goeie ervaringen ;) als ik dat zo hoor denk ik dat Harry Bakker en A'dam Winds het beste bieden in nederland ;)

ben je wel eens bij Harry Bakker wezen kijken Anthony?

Ja. Toen ik van die Continental afwilde nadat ik op een The Martin van m'n Saxleraar had gespeeld. Wat speelde dat ding goed zeg... impressive. Maar goed... ik kreeg bij H.B. te weinig terug voor de Continental en bij A'dam Winds de 100% wat ik betaald had. Alleen bij HB hadden ze een The Martin (die trouwens ernstig lekte) en bij A'dam Winds een Committee II (de voorloper van een The Martin). Een geweldige toeter die ook nooit meer weg gaat.  

Bij HB waren ze aardig en ben correct behandeld. Nix mis mee. Alleen heb ik meer met A'dam Winds. Goed contact enzo en ben erg tevreden over ze.

Daan

en het is voor jouw natuurlijk dichterbj aangezien je in amsterdam woont...