Author Topic: Aanvulling op Saxforum #2  (Read 2913 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
Aanvulling op Saxforum #2
« on: 17 May 2007, 16:53:50 »
Normaliter betekend een slotje op een onderwerp dat het onderwerp afgesloten is. Vanmorgen ontving ik een PM van een forumlid, die graag anoniem wil blijven, met het verzoek of er nog een kleine aanvulling mogelijk was op het onderwerp Saxforum #2. Na de inhoud van het bericht gelezen te hebben heb ik besloten om het bericht te plaatsen.

Degene wil graag anoniem blijven. Gezien het bericht kan ik dit heel goed begrijpen. Vandaar dat ik het bericht plaats.

---- Begin bericht ----
Aan:     Tony
Geplaatst:    Do Mei 17, 2007 9:51 am
Onderwerp:    Re: een forum naast dit forum

14 Mei 2007 wordt nooit weer hetzelfde, 14 Mei 2007 pleegde mijn oudste zoon zelfmoord. Vandaag is het hemelvaart, morgen is de uitvaart. Het is een lange, moeilijke week geweest. De crematie moest geregeld, de kaarten verstuurd. Op de plek waar Jeroen zijn rust heeft gevonden hebben we een paar plantjes gepoot.
Het leven gaat door, elke dag was ik even op dit forum. Las ik de reaktie's op het plan om een pracht sax te verkopen,fantastisch. Las ik Loden Sax vragen van iemand en vooral de Gouden Sax antwoorden daarop.
Naast het leven blazen in mijn toeter is het forum mij ook heel dierbaar. Laat het asjeblieft zo blijven.

Om te weten dat er zoveel mensen meeleven geeft ons veel kracht en steun.

---- Einde bericht ----

Ik weet verder niet goed wat ik moet schrijven en krijg koude rillingen van het bericht. Als ouder moet ik er niet aan denken om je kind te verliezen.

Ik wil degene condoleren met het verlies en wens de familie heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke dagen.