HELP!!! Kamer gezocht in Nijmegen.

Started by Pieter, 24 May 2007, 18:49:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pieter

Voor mijn zoon, per half augustus. mag ook eerder. Hij gaat studeren en heeft al meer dan 30 x gereageerd op kamers van kamernet. We maken heel wat kilometers heen en weer om te hospiteren maar tot nu toe zonder succes.
Wie weet iets of kent iemand, die iemand kent, die een kennis heeft, die bv kamers verhuurd?
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Smelly Jelly

Ik hou mijn oren open en laat het je weten als ik iets oppik(veel vrinden + mn vrouwtje studeren in Nijmegen)!
T: Yanagisawa T901 (neck upgrade), Berg Larsen 105 1 SMS, Rico Select Jazz 3M
S: Yamaha YSS 475, Selmer S80 F, Rico Select Jazz 2,5
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

Pieter

Mijn dank is alvast onuitsprekelijk!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Maaarten

veel succes, ik heb het al opgegeven.

Uiteindelijk wordt het sshn.

Wat gaat je zoon studeren trouwens?

Ik studeer rechten, en vooral het eerste jaar heb je asociale roosters. Daarna kun je zelf inschrijven voor werkgroepen waardoor het reizen een stuk dragelijker wordt.

Spijkenisse klinkt best ver weg trouwens, heb ik dat goed?

Pieter

ja, is niet te doen met openbaar vervoer. ongeveer 3 uur heen en 3 uur terug. Hij gaat BMW- biomedische wetenschappen-studeren. een studie met veel praktica en dus lange dagen. Hij staat ook ingeschreven bij de sshn, maar daar beginnen ze pas vanaf 1 julie toe te wijzen. ikzie het ook niet erg rooskleurig in, moet ik zeggen. we zijn er bijna dag en nacht mee bezig.

Smelly Jelly

Quote from: "Pieter"ja, is niet te doen met openbaar vervoer. ongeveer 3 uur heen en 3 uur terug. Hij gaat BMW- biomedische wetenschappen-studeren. een studie met veel praktica en dus lange dagen. Hij staat ook ingeschreven bij de sshn, maar daar beginnen ze pas vanaf 1 julie toe te wijzen. ikzie het ook niet erg rooskleurig in, moet ik zeggen. we zijn er bijna dag en nacht mee bezig.

Pieter, bij de SSHN kan je reisurgentie aanvragen. Mijn vriendin komt oorspronkelijk uit zeeland, en die kreeg voorrang bij de toewijzing van een kamer...

En die SSHN woningen zijn echt niet verkeerd hoor!
B: Migma (oudje), Otto Link Super Tone Master 8, Rovner for Otto Link, Rico Royal 3

Pieter

Ja,die reisurgentie heeft hij al. Vorig jaar had de laatste uit die groep in januari een kamer. Dus ook een tijdelijk adres zou voorlopig voldoen.
Bedankt voor het meedenken.

Smelly Jelly

Probeer anders in contact te komen met iemand die een halfjaartje in het buitenland gaat studeren ofzo... Verder heb ik een vriend die binnenkort agfstudeert, die woont in een christelijk studentenhuis maar is zelf niet christelijk, ik weet niet wat de overtuiging van je zoon is, maar dat hoeft dus niet uit te maken...

Pieter

Ik zou bijna zeggen, mijn zoon heeft geen overtuiging, maar dat klinkt zo rot :D . Hij hangt geen geloof aan behalve het geloof in een goed en gezellig leven, is heel sportief, houd van muziek ( niet actief ) uitgaan, en is naast dat alles een erg serieuze student.

Wie wil zo'n jongen nu niet als medebewoner? :D

Smelly Jelly

Quote from: "Pieter"Ik zou bijna zeggen, mijn zoon heeft geen overtuiging, maar dat klinkt zo rot :D . Hij hangt geen geloof aan behalve het geloof in een goed en gezellig leven, is heel sportief, houd van muziek ( niet actief ) uitgaan, en is naast dat alles een erg serieuze student.

Wie wil zo'n jongen nu niet als medebewoner? :D

Tsja, das een goeie vraag! Het nadeel is dat er vaak een teveel aan leuke kandidaat-medebewoners is... Maar goed, wat ik bedoelde te zeggen, die vriend van mij had als atheist ook nooit verwacht een leuke plek te vinden in een christelijk studentenhuis.... Een zo breed mogelijke blik doet vinden!

Ik stuur je er ff een PM over....

Pieter

thank you very nice!