Author Topic: Band -> Welke kennis heb je nodig?  (Read 16529 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Tony

• Member
  • *
    • https://www.saxforum.nl
(No subject)
« Reply #30 on: 30 July 2007, 11:48:27 »
Lijkt me pijnlijk om zo te spelen. Zo kun je toch nog meer besmetting oplopen?

Offline Steph Saxin' Spé

• Member
  • *
Re:
« Reply #31 on: 03 May 2009, 13:28:03 »
Quote from: "Tony"

Is inderdaad pijnlijk om te spelen met een (beginnende) koortslip, zeker als 'ie niet aan de rand zit maar midden op de onderlip. Ik heb er op dit moment al een kleine week last van  ](*,)
Besmetting via je eigen riet? Geen flauw idee, dit is voor mij de eerste keer sinds ik sax speel. Toen ik merkte dat er een plek zat aan te komen, ben ik gestopt - vanwege de pijn.  
Maar men zegt dat zolang 'ie niet open is, er weinig aan de hand is qua besmetting ...  :roll:

Offline Loeneke

• Member
  • *
Re: Re:
« Reply #32 on: 04 May 2009, 16:11:50 »
Quote from: "Steph Saxin' Spé"
Quote from: "Tony"

Is inderdaad pijnlijk om te spelen met een (beginnende) koortslip, zeker als 'ie niet aan de rand zit maar midden op de onderlip. Ik heb er op dit moment al een kleine week last van  ](*,)
Besmetting via je eigen riet? Geen flauw idee, dit is voor mij de eerste keer sinds ik sax speel. Toen ik merkte dat er een plek zat aan te komen, ben ik gestopt - vanwege de pijn.  
Maar men zegt dat zolang 'ie niet open is, er weinig aan de hand is qua besmetting ...  :roll:

Lang leven Compeed! Ik heb regelmatig last van koortsblaren, minstens een keer of 3 per jaar en kon eerder dan ook niet spelen. Nu wel, gelukkig, al ligt het er ook wel aan waar de blaar zit.

Offline Steph Saxin' Spé

• Member
  • *
Re: Re:
« Reply #33 on: 06 May 2009, 00:17:23 »
Quote from: "Loeneke"
Lang leven Compeed! Ik heb regelmatig last van koortsblaren, minstens een keer of 3 per jaar en kon eerder dan ook niet spelen. Nu wel, gelukkig, al ligt het er ook wel aan waar de blaar zit.

Quote from: "Steph Saxin' Spé"
Is inderdaad pijnlijk om te spelen met een (beginnende) koortslip, zeker als 'ie niet aan de rand zit maar midden op de onderlip.

Dat zeg ik . . .  8) :-D