Main Menu

Rory MI goes International!

Started by Ben Rodenburg, 19 August 2007, 00:11:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ben Rodenburg

De band waar ik in zit, Rory MI (www.rorymi.com) gaat een korte tour doen in Amerika! we vertrekken 22 september en zijn op dit moment druk bezig met repeteren.

eerst doen we nog een try out in krimpen op 7 september in het Kaerthuys. en natuurlijk zal er nog veel gerepeteerd moeten worden! Ik moet Alt, Tenor en ook de EWI live ten gehore gaan brengen, we spelen eigen nummers, en verder nummers van The Rippingtons, Mike Stern en ook Steve Vai (STEVE VAI?!?!?!) JA, Steve Vai!

In amerika staat ons een hoop te wachten! we zullen eerst op het midpoint festival spelen in Cincinatti (www.mpmf.com), nog een festival in cincinatti, en nog ene paar optredens (worden er nog steeds meer geregeld) er word een live dvd gemaakt, en we zullen ook de studio in gaan om het geluid voor die dvd op te nemen (alles wat fout ging), er word waarschijnlijk nog een reclamespot opgenomen, een videoclip maar dta is nog niet zeker! ook zullen we een pre-cd relaese doen en daar de CD aan de man gaan brengen!

op 14 oktober word hier in nederland de cd presentatie gegeven in het Dolhuys te Dordrecht! jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd!! toegang is gratis en je krijgt een spetterend optreden te zien!

Als het eenmaal zo ver is neem ik ook mn laptop mee en ik zal proberen iedere dag ene kort verhaaltje hier te plaatsen of in een ander topic, en misschien zelfs met fotos! maar dat zien we dan wel!

dit was het voor nu! en morgen, je raad het al, repeteren ;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

John G

Woww.. echt kicken Benny, gefeliciteerd ermee. Hoe lang ga je eigenlijk?  Als je een CD hebt bied em wel aan op de forum  :)

Groetjes
John
Maybe... Someday.... I\'ll be able to play (beter) \":)\"

the martin

Klinkt inderdaad geweldig...
Ik wens je veel plezier..

Pieter

Hardstikke goed, Ben!! Benieuwd naar je ervaringen. Geniet ervan.
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Ben Rodenburg

we gaan 2 en een halve week, heel misschien langer als het daar lekker begint te lopen!

jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd in dordrecht! maar ik zet natuurlijk ook wel een paar nummertjes op het forum alstie eenmaal klaar is;)
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Zoot

:shock: WOW, kicken man....... :shock:

8) heel veel plezier  8)