Bartinonnetje stelt zich voor

Started by Saxioni, 20 April 2005, 12:55:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Saxioni

Hallo alllemaal,

Nog een baritonsax erbij, jaja ze zijn er wel ;-)

Ik speel nog maar kort, 4 jaartjes en doe dit jaar C examen. Ik speel dus meestal klassiek, niks geen metalen mondstukken voor mij. Ik speel zo nu en dan in kwartetjes en verders in De Harmonie Sint Nicolaasga waar ik ook de website voor doe: www.harmoniesintnicolaasga.nl.

Oh ja, mijn sax: Yanagisawa bariton, Selmer E mondstuk en 3 3/4 legere kunstof rietjes. Bevalt me prima.

Tot horens/ziens/mails/etc.

Arie
Keep things as simple as possible, but not any simpler!

Tony

Hey Arie,

Welkom op dit forum. 't Wordt nog druk met de Bari's :)

Sonja

welkom, het kunnen er niet genoeg zijn hoor, vind ik :twisted:  :wink:
Muller sopraan :D
SML tenor :s
Yanagisawa Bari \":D\" Otto Link, Lavoz

Ben Rodenburg

saxioni is toch een gitarist :P

cool! weer een baritonner erbij!!!
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

ey welkom,

QuoteIk speel nog maar kort, 4 jaartjes en doe dit jaar C examen
zo zo snelle leerling ? :P
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Saxioni

Quote from: "Daan"ey welkom,

QuoteIk speel nog maar kort, 4 jaartjes en doe dit jaar C examen
zo zo snelle leerling ? :P

Thanks, we doen ons best he, de eerste twee jaar ging het hard. Daarna wat rustiger aan gedaan, het is maar een papiertje en misschien word het ook wel volgend jaar.

Ennnuuuh, Harrie Saxioni is idd een gitarist, maar aangezien Harrie bij sommigen klint als Arie snap je ook waar die bijnaam vandaan komt.

Greetz,

Arie
Keep things as simple as possible, but not any simpler!

Daan

QuoteEnnnuuuh, Harrie Saxioni is idd een gitarist, maar aangezien Harrie bij sommigen klint als Arie snap je ook waar die bijnaam vandaan komt.

leuk om te horen harrie

euh ik bedoel arie ;) :P

Sonja

een vriend van mij die heet dus echt harry, en hij speelt ook sax. je begrijp natuurlijk gelijk dat ie ook zo genoemd wordt, harry saxioni... hhaha

Ben Rodenburg

haha, anyway, cool dat ook jij erbij zit bij het bekende saxclubie!
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Sonja

hoe is t eigenlijk met deze man...iemand hem nog gezien hier??  ik niet namelijk..hoewel hij wel een trouw bezoeker was naar mijn weten.. :?:

Daan

Ja, misschien heeft hij het te druk. Hij had toch een zoontje erbij? Post maar wat in zijn gastenboek hij had ergens zijn nieuwe site gedropt op het forum...