Slecht nieuws van SD Systems...

Started by Ben Rodenburg, 18 December 2007, 15:10:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ben Rodenburg

Zoals jullie vast weten heb ik een SD mic. had vrijdag een optreden en helaas is mn preamp gesnuiveld tijdens dat optreden. mn kabel bleef haken en ik was aan t springen (A) en toen brak mn clip af...

Dus ik stuur een mailtje naar harry bakker of ze de prijzen van losse preamps even wouden opsturen. krijg ik dit mailtje terug..

----------------------------------------------------------------------

Hallo Ben,

Vervelend nieuws is dat SD Systems op het moment geen producten produceert door een zakelijk conflict binnen het bedrijf. Het is zelfs de vraag of ze terug komen.

Wij hebben nog een gebruikte metalen preamp liggen (zonder volume regelaar) voor 50,-

Vriendelijke groet,
Robin Bakker

----------------------------------------------------------------------

ik wou dit even met jullie delen....
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Tony

Yup. SD zit een tikje lastig.

CBone

Dacht al zoiets. AW had ze niet meer op de site staan en Saxofoonwinkel heeft 't over 'de laatste en op is op'. In ieder geval succes met het vinden van een nieuwe preamp.

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Maaarten

jammer, was echt een saxmerk. maar we hebben nog Sennheiser, AKG en Shure. Zijn toch merken waar ik meer mee heb. Ik heb alles van Sennheiser (hd 25 en 465 koptelefoon).

Ben Rodenburg

Draadloze sets van sennheiser zijn ok, de clip on mics waren van sd meer geschikt vond ik...

De akg clip ons zijn erg schel, die van sennheiser zijn juist weer wat vlakker..
Sopraan: Yamaha YSS875S, JodyJazz HR*Alt: Selmer Supreme, Le Monde Satellite Brass. Drake NY Tenor: Selmer Mark VI 180xxx, Le Monde Satellite Brass. Retro Revival Super D Bariton: Selmer Mark VI 154xxx, Drake CCII

Daan

Daar gaat onze Nederlandse trots voor sax microfoons...
Eerst schenkelaars en nu SD? :(
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

=SaX=Erik

Ik sprak met Serge, de man achter SD systems op het North Sea Jazz festival 2007.... Hij heef inderdaad een zakelijk probleem...zijn partner (volgens mij zijn vrouw) heeft andere ideeën over de zaak en de zaakvoering... meer weet ik ook niet  :?
T: Julius Keilwerth Limited 75 Edition SX90R
A: Selmer Bundy II Alt
S: Musica Steyr - geweldig geluid, wel aan vervanging toe