Main Menu

Paul naar Frankrijk

Started by Paul, 19 December 2007, 10:22:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Paul

Ik meldde in een ander draadje al eens het einde van mijn werkzame leven en de plannen die we hadden en hebben om ons definitief in Frankrijk te vestigen.
Well.....................we hebben een huis in Frankrijk!

Na veel gezoek gevonden in het noordelijkste deel van de Morvan in het gehucht "La Rue Perrin" dat onderdeel is van de gemeente Chastellux sur Cure. Afstand naar IJsselstein ongeveer 730 kilometer.
Gehucht heeft 20 huizen en verder niets dus we zijn aangewezen op Avallon dat 15 km ten noorden van ons ligt.
We zitten met ons huis vlak langs de looproute van Vezelay naar le Puy en Velay en dan naar Santiago de Compostella en gaan dus ook onderdak geven aan de lopers vanuit Nederland en Belgie naar SdC. Op dat stuk volgen de lopers de GR13.
Zie foto voor een indruk:

De verwachting is dat we ergens tussen 1 april en 1 mei 2008 weg zullen zijn dus wordt vervolgd!
Paul(beginner sinds 1998).
*The Martin Committee 1956 + Otto Link Florida 7* +Fibracell riet

Anacho

Dat ziet er écht mooi uit, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de verdere verhalen :).

the martin

Wauw, congrats

En ? Chambre d'hote plannen :?:

Pieter

Ziet er fantastisch uit.
Ook een leuke plek voor een meeting..... :-D

Ik wens je veel succes en plezier ermee!
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Amanda

Pieter :-D

Ziet er prachtig uit Paul! Gefeliciteerd!
Het magische van de muziek is, dat zij erin slaagt ons heimwee te doen krijgen naar iets dat we nooit gekend hebben

Buffet Crampon S1 sopraan - Buffet Crampon S1 alt - Sonora hobo

the martin

Quote from: "Pieter"Ook een leuke plek voor een meeting..... :-D

Paul

dank voor de leuke reacties.

Edwin: nee, geen chambre d'hôte ; we gaan gewoon lekker niks doen! We worden wel opvangplek (slapen en eten) voor alleen pelgrims.

Pieter: meeting?? Tja ik ga nog wel iets doen met een improvisatiecursus (leraar heb ik al) maar dat is iets wat op het tweede plan staat.
Dit zou de ruimte (=kelder) daarvoor moeten worden:

the martin

Ik denk juist wijnverzameling als ik die ruimte zie, gek he  8)

Pieter

Het was maar een grapje hoor....maar je weet nooit...

Je kunt wel een heleboel lekkere dingen opslaan in die ruimte.....
Het mooiste van saxofoon spelen is de gelegenheid die je hebt gekregen om saxofoon te leren spelen.

Pieter

Je was me net voor... :-D

CBone

Gefeliciteerd Paul,

Paul
Sax-addict

:-D

Dreum van morgen, herinner dich giester, maar laef vandaag

Twitter...HaRonnie

Paul

Quote from: "the martin"Ik denk juist wijnverzameling als ik die ruimte zie, gek he  8)

Ik ben niet zo van de verzamelclub maar meer van de gebruiksclub.....de verse wijn haal ik wel uit de cave om de hoek.. of uit Chablis :-D als er maar geen sneeuw ligt want dan kom je niet ver zonder winterbanden of sneeuwkettingen.

BTW2: ben wel benieuwd hoe mijn tenor in zo'n kelder klinkt!!!!!!!

Daan

Zo ziet er mooi uit! Maar je gaat IJsselstein natuurlijk wel missen hé, die grote kerstboom...
"Hij/zij die vraagt lijkt dom, hij/zij die niet vraagt blijft het."

Zoot

Quote from: "Daan"Zo ziet er mooi uit! Maar je gaat IJsselstein natuurlijk wel missen hé, die grote kerstboom...

ja hahahhhaaaa IJsselstein  :-D missen  HAHAHAHAAA....... :shock: nou vooruit de kerstboom misschien ja.....     :-D Echt te wauw.....   8)

Tom

Mooi huis hoor.

Gefeliciteerd.
Selmer Reference 54 Tenor. OL. stm. NY.6*/ BL. 100/2.sms Duckbill. Lebayle metal Jazz 7.
Buffet Crampon (Evette) Alt. Zinner (Ed Sperber) 5*. Vandoren Jazz 2,5.